Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1Z ]Nastawnik pompy przyczyna uszkodzenia

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Marcin D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych

[80 B4 1Z ]Nastawnik pompy przyczyna uszkodzenia

Post autor: Marcin D » 11 maja 2008, 17:56

Koledzy czy moze ktos wie jaka jest przyczyna uszkadzania sie nastawnika pompy,slyszalem gdzies ze w nastawniku zbieraja sie opilki metalu ktore go blokuja tzn oske czy to prawda,a jeszcze mam pytanie czy wszystkie nastawniki pompy starego typu, czyli te z przlewem pionowym mozna montowac i beda chodzic czy musi to byc sterownik do pompy o przypisanym numerze?auto z 93 r
Ostatnio zmieniony 12 maja 2008, 20:41 przez Marcin D, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 11 maja 2008, 18:44

Wypadało by aby sterownik był kompatybilny z pompa :-D

Marcin D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Marcin D » 11 maja 2008, 19:57

no tak ale sterowniki starego typu mialy przelew pionowy na pokrywie sterownika a te nowsze poziomo do tylu,no a co jest przyczyna uszkodzenia sterownika?

assai
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 15 maja 2007, 12:00

Post autor: assai » 12 maja 2008, 09:53

Raz jeden pomagałem koledze w rozebraniu,czyszczeniu i składaniu tego nastawnika w pompie(niestety nie w audi) bosch.Opiłków i brudków było naprawdę niewiele,a że ropa ma własności"smarujące" bo jest tłusta,to raczej nie zablokuje ośki.Operacja trudna i niebezpieczna bo łatwo coś zepsuć ,raczej nie warto samemu tego robić bo ustawić tego się nie da w warunkach domowych,komputer potrzebny i duże doświadczenie.Lepiej odżałować kilka stów niż kupować potem za kilkaset więcej,bo z tego co wiem to drogie zabawki.W tym nastawniku był element z magnesem który zbiera opiłki.

Marcin D
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Marcin D » 12 maja 2008, 20:20

to co jest powodem falowania obrotow?
1.Zanieczyszcone pazurki
2.Zuzyta powierzchnia pod pazurkami
3.Zanieczyszczenia na osce
4.Uszkodzenie jakiegos opornika lub cewki bo cos takiego tam tez sie znajduje
jestem w trakcie rozbierania nastawnika potencjomertycznego i tylko to jak narazie przychodzi mi do glowy
co o tym sadzicie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl