[80 B4 1Z ]Nastawnik pompy przyczyna uszkodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Wałbrzych
[80 B4 1Z ]Nastawnik pompy przyczyna uszkodzenia
Koledzy czy moze ktos wie jaka jest przyczyna uszkadzania sie nastawnika pompy,slyszalem gdzies ze w nastawniku zbieraja sie opilki metalu ktore go blokuja tzn oske czy to prawda,a jeszcze mam pytanie czy wszystkie nastawniki pompy starego typu, czyli te z przlewem pionowym mozna montowac i beda chodzic czy musi to byc sterownik do pompy o przypisanym numerze?auto z 93 r
Ostatnio zmieniony 12 maja 2008, 20:41 przez Marcin D, łącznie zmieniany 2 razy.
Raz jeden pomagałem koledze w rozebraniu,czyszczeniu i składaniu tego nastawnika w pompie(niestety nie w audi) bosch.Opiłków i brudków było naprawdę niewiele,a że ropa ma własności"smarujące" bo jest tłusta,to raczej nie zablokuje ośki.Operacja trudna i niebezpieczna bo łatwo coś zepsuć ,raczej nie warto samemu tego robić bo ustawić tego się nie da w warunkach domowych,komputer potrzebny i duże doświadczenie.Lepiej odżałować kilka stów niż kupować potem za kilkaset więcej,bo z tego co wiem to drogie zabawki.W tym nastawniku był element z magnesem który zbiera opiłki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Wałbrzych
to co jest powodem falowania obrotow?
1.Zanieczyszcone pazurki
2.Zuzyta powierzchnia pod pazurkami
3.Zanieczyszczenia na osce
4.Uszkodzenie jakiegos opornika lub cewki bo cos takiego tam tez sie znajduje
jestem w trakcie rozbierania nastawnika potencjomertycznego i tylko to jak narazie przychodzi mi do glowy
co o tym sadzicie?
1.Zanieczyszcone pazurki
2.Zuzyta powierzchnia pod pazurkami
3.Zanieczyszczenia na osce
4.Uszkodzenie jakiegos opornika lub cewki bo cos takiego tam tez sie znajduje
jestem w trakcie rozbierania nastawnika potencjomertycznego i tylko to jak narazie przychodzi mi do glowy
co o tym sadzicie?