[80 b3 2.0 3A]Dławi się i gaśnie
[80 b3 2.0 3A]Dławi się i gaśnie
Przewertowałem forum ale nie znalazłem podobnych usterek.Otóż nagle zaczął nierówno pracować i zgasł.Przy odpalaniu czy to zimny czy gorący nie wchodzi na obroty, kuleje i w końcu po chwili zgaśnie. Przy odpalaniu i mocnym dodaniu gazu zaczyna pracować ale ten gaz trzeba trzymać dość wciśnięty.I jeszcze jedna dziwna rzecz kiedy powiedzmy wkręci się na obroty np.3 tyś trzymając gaz,po chwili spada do 1 tyś i z powrotem wchodzi na 3 tyś.i tak w kółko.Wymienione świece,przewody,kopułka, palec.Dodam jeszcze że iskra jest dosyć mała.
sprawdź czujnik temperatury
czesto on powoduje zalewanie silnika i problemy z odpalaniem i pracą silnika
iskra powinna być jednakowa
tzn nie za duża i nie za mała
liczy się tez jej kolor (biała żółta niebieska)
wsystko zalezy od użytych świec kabli kopułki i palca
jak mają duże tłumienie to iska może być słabsza
czesto on powoduje zalewanie silnika i problemy z odpalaniem i pracą silnika
iskra powinna być jednakowa
tzn nie za duża i nie za mała
liczy się tez jej kolor (biała żółta niebieska)
wsystko zalezy od użytych świec kabli kopułki i palca
jak mają duże tłumienie to iska może być słabsza
gembuś, masz gaz? Sprawdzales stan przeplywomierza? Klapka sie nie zacina?
Do sprawdzenia jeszcze spalania stukowego, przeplywomierz (polozenie klapki) i potencjometr, cisnienie paliwa przed i nad - komorowe oraz szczelnosc dolotu.
Poza tym zolta iskra to oznaka zbyt malego napiecia, podmien cewke WN i sprawdz.
Do sprawdzenia jeszcze spalania stukowego, przeplywomierz (polozenie klapki) i potencjometr, cisnienie paliwa przed i nad - komorowe oraz szczelnosc dolotu.
Poza tym zolta iskra to oznaka zbyt malego napiecia, podmien cewke WN i sprawdz.
Dzięki kolego.Wcześniej ją sprawdzałem i ma coś koło tych wartości ale jeszcze raz sprawdzę.
[ Dodano: 2008-05-13, 17:55 ]
Cewka i moduł sprawdzone, sprawne.
Jeszcze jedno pytanie:czy powinno być jakieś wskazanie (miernik nastawiony na diodzie) na kostce czujnika halla, minus miernika połączony z plusem halla i i plus miernika połączony z minusem halla?Będę wiedział wtedy czy mam sprawny czujnik.
[ Dodano: 2008-05-13, 17:55 ]
Cewka i moduł sprawdzone, sprawne.
Jeszcze jedno pytanie:czy powinno być jakieś wskazanie (miernik nastawiony na diodzie) na kostce czujnika halla, minus miernika połączony z plusem halla i i plus miernika połączony z minusem halla?Będę wiedział wtedy czy mam sprawny czujnik.
Pytam o hallotron bo mam inny od golfa 3 i tam jest jedno inne wskazanie to, o którym pisałem, na moim jest wskazanie a na tamtym przerwa.Poza tym na wtyczce od modułu zapłonu nie było żadnych wskazań a teraz po założeniu tamtego są prawidłowe, takie jak opisane w książce.Ale mój hall jest razem z taką podstawą i jest po drugiej stronie wtyczki
aparatu a tego założyłem w miejsce wtyczki bo idealnie pasował.Niestety nie ma zmian.
Żeby nie zgasł to trzeba falować pedałem gazu a po wciśnięciu wejdzie na obroty, dusi się i zgaśnie.
Czy taki czujnik halla można zamontować, czy one się różnią i czy położenie ma jakiś wpływ?
aparatu a tego założyłem w miejsce wtyczki bo idealnie pasował.Niestety nie ma zmian.
Żeby nie zgasł to trzeba falować pedałem gazu a po wciśnięciu wejdzie na obroty, dusi się i zgaśnie.
Czy taki czujnik halla można zamontować, czy one się różnią i czy położenie ma jakiś wpływ?