Witam
Mam mały problem z użytkowaniem mojego auta na benzynie. Gaz założyłem zaraz po zakupie i do tej pory silnik spisuje się świetnie ale...
Niestety jakiś czas (niedługi) po założeniu LPG (instalka I gen.) zauważyłem, że autko przerywa przy pracy na Pb. Jeśli chodzi o uruchomienie silnika na Pb zero problemów pali na dotyk. Podczas jazdy na Pb jeśli gwałtownie dodam gazu (dosłownie but w podłoge) jakieś 2 sekundy nic i szarpanie jakby silnik nie dostawał paliwa? powietrza? Sam nie wiem co jest przyczyną. Z braku dobrych fachowców od gaźników w okolicach Kielc i braku możliwości regulacji czy naprawy, wpadł mi do głowy szatański pomysł... 8-)
Czy możliwe jest, a jeśli tak to jakim kosztem założenie do mojego silnika nowego gaźnika webera?
Jaki typ tego gaźnika bedzie pasował?
Jaka będzie różnica w spalaniu?
Dodam, że mam na myśli sportowy gaźnik aby (ABY hmmm marzenie :mrgreen: ) przy okazji poprawić nieco osiągi (ale LPG nie zamierzam wywalać).
Pozdrawiam
P.S
A może ktoś zna sposób na zlikwidowanie tego szarpania bez wymiany gaźnika na nowy?
[ B3 SF+LPG gaźnik Keihin I ] Wymiana gaźnika.
zacznij od sprawdzenia bezpiecznikow w skrzynce (nie pamietam teraz ktory jest od gaznika) i przewody elektryczne do samego gaznika. jezeli wszystkie ok, to sprawdz wezyki podcisniena - jezeli ok, to sprawdz czy rozrzad jest dobrze ustawiony( czy nie przeskoczyl lub gazownicy nie przestawiali) ustaw wszystko na znaki... jezeli to wszystko jest ok to pozostaje sprawdzenie silownikow podcisnieniowych w gazniku i regulacja samego gaznika, jeszcze mozesz sciagnac rure laczac filtr powietrza z kolektorem wydochowym ( ta co zasysa cieple powietrze do gaznika) a i najwazniejsze sprawdz sczelnosc gumy pomiedzy kolektorem i gaznikiem ( wymien jezeli popekana mocno a dla pewnosci mozesz deikatnie posmarowac silikonem odpornym na temperature i osadzic gaznik. podejzewam ze to wlasnie moze byc przyczyna calego problemu od tego najlepiej zacznij
moj na keihinie II z gazem na benzynie kreci sie do 7500obr/min na gazie podobnie :mrgreen:
Jezeli mialbys czas czy moglbys mi napisac jakiego koloru kable ida do czujnikow w krocu cieczy przykreconym do glowicy i czujnikow oleju oraz czy w glowicy amsz czujnik oleju ( ja mam dwa kolo filtra a w glowicy zaslepione i nie wiem czy tak ma byc) z gory dziekuje
moj na keihinie II z gazem na benzynie kreci sie do 7500obr/min na gazie podobnie :mrgreen:
Jezeli mialbys czas czy moglbys mi napisac jakiego koloru kable ida do czujnikow w krocu cieczy przykreconym do glowicy i czujnikow oleju oraz czy w glowicy amsz czujnik oleju ( ja mam dwa kolo filtra a w glowicy zaslepione i nie wiem czy tak ma byc) z gory dziekuje
ja ma ten sam problem! na benzynie wciskam gaz do dechy a on buczy i szarpie przerywa. problem polega na mikserze gazu!!!! ma za mały otworek i mało powietrza sie dostaje!!!! zdjołem mikser to na benzynie chodzi jak mniodek. czysciłem gaznik likwidowałem lewe powietrze pompkę podciśnienie patrzyłem i wszytsko nie potrzebnie bo mało wiatru dostaje hamuje mikser zapycha dostep powietrza!!!. gazownik dał mi mikser z odrobinę większym otworem pomogło tylklo trochę. na gazie chodzi całkiem całkiem ale pali 15l na 100km. jest to model tak jak twój 1,8sf 65kw ,umnie jest automatyczna skrzynia biegów. jak poradziłeś se z tym problemem kolego??? mi jusz rece opadają takie spalanie ataka mała moc! takie spalanie to 2,6L ma i buta że cola wylewa się z kubka! a ja staram się na niskich obrotach trzymać i 206km i 30litrów gazu
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Ale jak nie moge naprzykład zmnieszyć obrotów na benzynie przy gorącym silniku tą śrubkąco jest koło regulacji CO , tylko obroty mam non stop ustawione na 1000. I tą drugą śrubką co jest przy lince co jest na niej nakr etka założona mam wykręconą max. Co to może być. Czy mozliwe ze chodzi na ssaniu. Na starym gaźniku m ogłem zmniejszac bez problemu.