Odgrzeję ten temat bo nie chcę pisać nowego. Jestem właśnie w trakcie zakładania alarmu do mojej Audi 80 B3. Trafiłem na problem. Nie mam pojęcia gdzie podłączyć centralkę pod kierunkowskazy. Z centralki wychodzą dwa przewody (na prawą i lewą stronę). Centralka ma więc własny przerywacz i sama zapodaje 12V na owe kable. Szukam więc miejsca gdzie owe kable podłączyć. Jak jest to zrobione u was?
PS. Sam już doszedłem do tego, że muszę to zrobić przy przełączniku przy kierownicy. Szukam tylko potwierdzenia moich hipotez oraz ewentualnej alternatywy (musiałbym ściągać kierownicę, by się tam dostać). Dobrze by było gdyby ktoś mi podał kolor dwóch interesujących mnie kabli wychodzących z przełącznika.
[80 B3] centralny, alarm
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Możesz po prostu naciąć/zlutować przewody od kierunków - ja tak robiłem. Odkręcasz półkę w nogach kierowcy i ściągasz próg gdzie idzie wiązka. Śledzisz ją i pod schowkiem nacinasz. Przewody najłatwiej sprawdzisz przebijając je igłą i na włączonym kierunku sprawdzać miernikiem. Przewody to bodajże (!) 2białe z czarnym paskiem ale sprawdź.
Witam!
Podłącze się tutaj, bo mam pytanie związane z alarmem i centalnym.
Posiadam alarm w moim samochodzie, ale nie polączony z centralnym, osobno musze zamykac drzwi i potem pyk pilotem
Da się zrobic tak, żeby to było połączone ze soba czy jedyne wyjście to kupno nowego zestawu?
Pozdrawiam, Funfel
Podłącze się tutaj, bo mam pytanie związane z alarmem i centalnym.
Posiadam alarm w moim samochodzie, ale nie polączony z centralnym, osobno musze zamykac drzwi i potem pyk pilotem
Da się zrobic tak, żeby to było połączone ze soba czy jedyne wyjście to kupno nowego zestawu?
Pozdrawiam, Funfel
a w jaki sposób mam to sprawdzić? bez instrukcji obsługi?? Jest jakiś sposób?
Znalazłem tylko takie cuś
Znalazłem tylko takie cuś
jutro szukam brązowych przewodówjezeli ci chodzi o podłączenie na pilota to musisz szukać pod kierownicą gniazda z dwoma brązowymi przewodami .musisz ja odciąć i jeden idzie do kompresora a drugi do głownego przełacznika.
sprawdz zgodnie z instrukcją alarmu