witam mam Audi jak w tytule i problem z szarpaniem objawiajacy sie :
- szybka zmiana biegow (1>2>3) powoduje mocne szarpniecie na 4 i 5 juz nie jest to tak wyczowalne (mozna tego uniknac delikatnie przciagajac na sprzegle)
-na pierwszych 3 biegach ujmujac i mocno dodajac gazu rowniez bardzo mocno szarpie ( jezeli zrobic to kilka razy samochod dostaje "czkawki" i slychac ze cos zaczyna sie "tluc")
-dodajac za malo gazu podczas ruszania nawet delikatnie puszczajac sprzeglo samochod zaczyna drzec (sadze to akurat wina sprzegla bo juz sie powoli konczy)
ogolnie samochod na oko ma juz ponad 400kkm ale jeszcze jakos sie trzyma i glownie to w nim denerwuje
PS poczytalem troche postow o zblizonych problemow i radzono glownie wymiane zawieszenia silnika i skrzyni ale nie zaobserwowalem jakis wiekszych ruchow tych elementow poza drganiami jak w kazdym dieslu
[b2 1.6 D] szarpie
Nie wiem czy kolega czytał ten wątek: viewtopic.php?t=13381&postdays=0&postorder=asc&start=0
Jest tam sporo ciekawych odpowiedzi odnośnie szarpania.
Jest tam sporo ciekawych odpowiedzi odnośnie szarpania.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
z tym sprzeglem to wogole troche dziwna sprawa bo po pierwsze zeby dobrze wysprzeglilo trzeba do samiutkiego konca je wcisnac a podczas puszczania najpierw zaczyna lekko ciagnac tak poweidzmy od polowy skoku i przez powiedzmy 3-4 cm skoku czuc ze sie slizga z tak samo i potem nagle calkowicie lapie dlatego troche ciezko je wyczuc
martwy skok jest ustawiony tak na ok 15-20 mm
martwy skok jest ustawiony tak na ok 15-20 mm