Ja nie mogłem odpowietrzyć układu odkręcajć wszystko na HOT.
Żeby dobrze zalać nagrzewnicę, to wlewałem strzykawką płyn przez odpowietrznik na wężu.
Mozolne ale sprawdzone i na 100% skuteczne.
Zdrówka.
[B3 2.0 20V NM] Problem z temperatura silnika
- Punk850620
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 18:18
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
zrobiłem tak jak kazaliście nagrzałem fure, odkreciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodnicy, po załączeniu sie wentylatora zakreciłem korek( nie wyleciało nic płynu ze zbiorniczka).na drugi dzien odpaliłem i przejechałem sie kawałek bez zmian grzeje sie cały czas. Odkrecałem tez te weze gumowe co sa na nagrzewnicy u góry. i nic nawet nie syknęło. Nie mam zadnego syfu w zbiorniczku wyrównawczym tzn zadnych plam oleju itd. czysciutko jest. Co to moze byc ?? a płynu mi nie ubywa bo sprawdzam codziennie rano i jest tyle samo. macie jakies inne propozycje ??
[ Dodano: 2008-05-07, 16:35 ]
mozliwe ze uszczelka pod głowica trzasnięta ??
[ Dodano: 2008-05-07, 16:35 ]
mozliwe ze uszczelka pod głowica trzasnięta ??
- Punk850620
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 18:18
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jedyny skuteczny sposób na sprawdzenie czy coś nie jest zwalone w układzie chłodzenia to wywalenie termostatu i jazda bez niego jakiś czas. Bez niego nie powinien się szybko grzać ani na trasie łapać większej temp. niż 70 stopni (oczywiście latem). Na samo odpowietrzenie już innego pomysłu nie mam. Skoro płynu ci nie ubywa ani nie ma żadnych innych oznak że coś nie tak to wywal termostat i zobacz co się będzię dzało.