Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 20V NM] Problem z temperatura silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 29 kwie 2008, 21:06

Ja nie mogłem odpowietrzyć układu odkręcajć wszystko na HOT.
Żeby dobrze zalać nagrzewnicę, to wlewałem strzykawką płyn przez odpowietrznik na wężu.
Mozolne ale sprawdzone i na 100% skuteczne.
Zdrówka.

Awatar użytkownika
Punk850620
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 11 kwie 2008, 18:18
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie

Post autor: Punk850620 » 06 maja 2008, 20:06

zrobiłem tak jak kazaliście nagrzałem fure, odkreciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodnicy, po załączeniu sie wentylatora zakreciłem korek( nie wyleciało nic płynu ze zbiorniczka).na drugi dzien odpaliłem i przejechałem sie kawałek bez zmian grzeje sie cały czas. Odkrecałem tez te weze gumowe co sa na nagrzewnicy u góry. i nic nawet nie syknęło. Nie mam zadnego syfu w zbiorniczku wyrównawczym tzn zadnych plam oleju itd. czysciutko jest. Co to moze byc ?? a płynu mi nie ubywa bo sprawdzam codziennie rano i jest tyle samo. macie jakies inne propozycje ??

[ Dodano: 2008-05-07, 16:35 ]
mozliwe ze uszczelka pod głowica trzasnięta ??

Punk8506
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2007, 17:29

Post autor: Punk8506 » 08 maja 2008, 21:30

kolego miałem podobny problem i okazało sie że to własnie uszczelka pod głowica

Awatar użytkownika
Punk850620
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 11 kwie 2008, 18:18
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie

Post autor: Punk850620 » 08 maja 2008, 22:03

czy ktos jeszcze ma zamiar mnie dobic ?? :P taka uszczelka to chyba wydatek...

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 08 maja 2008, 22:38

Walnięta uszczelka najczęściej objawia się tym iż, ubywa płynu bo miesza sie z olejem, stawia bańki w zbiorniczku wyrównawczym, silnik gorzej pracuje oraz jest słabszy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 18 maja 2008, 12:29

Jedyny skuteczny sposób na sprawdzenie czy coś nie jest zwalone w układzie chłodzenia to wywalenie termostatu i jazda bez niego jakiś czas. Bez niego nie powinien się szybko grzać ani na trasie łapać większej temp. niż 70 stopni (oczywiście latem). Na samo odpowietrzenie już innego pomysłu nie mam. Skoro płynu ci nie ubywa ani nie ma żadnych innych oznak że coś nie tak to wywal termostat i zobacz co się będzię dzało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga