Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1,9 tdi 1z] Utrata mocy przy 3,5tyś obr/min

ODPOWIEDZ
kcbolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:33

[80 b4 1,9 tdi 1z] Utrata mocy przy 3,5tyś obr/min

Post autor: kcbolek » 18 maja 2008, 08:19

Koledzy mam mały problem a więc chodzi o to, ze czasami podczas przyspieszania przy ok 3,5 tys obr/min autko traci moc tak jak by brak było ropy. Wymieniłem filtr paliwa i bez zmian. Nadmieniam że to się dzieje czasami, może ktoś miał taki problem?
Ostatnio zmieniony 18 maja 2008, 13:34 przez kcbolek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 maja 2008, 08:44

Podłacz vaga i zrób logi dynamiczne (grupa 001,003,008,011) - jak jakies pominołem to nich ktoś cos jeszcze zaproponuje :-D inaczje niczego sie nie dowiemy. Moze to być chwilowy brak doładwowania, moze zaniemagajaca przepływka albo coś zupełnie innego, na poczatek bez vaga mozesz sprawdzić wszystkie wezyki cosnieniowe idace od turbo do N75 wewntyulanie wymiana na nowe. Oczywiscie filtry wszystkie sa ok. :?:

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 18 maja 2008, 12:00

Z ktorego roku masz wozek ?? - jesli >94 to poprosze o zalogowanie VAG iem grup 011, 010, 008,003 w tescie dynamicznym oraz odczytanie bledow.
A najlepiej zrob cala diagnostyke zgodnie z tym tutorialem:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

Pozdrawiam i powodzenia

Neo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 13 sie 2007, 13:15

Post autor: Neo » 19 maja 2008, 15:13

Pytanko na marginesie: na kazdym biegu go krecisz do tylu obr.??

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 19 maja 2008, 16:19

Cyt:
"III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. "

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl