Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0+LPG ABK] Wyciek płynu chłodniczego i uszczelka?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kolek_kk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 25 mar 2007, 17:00
Lokalizacja: Zambrów

[80 B4 2.0+LPG ABK] Wyciek płynu chłodniczego i uszczelka?

Post autor: kolek_kk » 24 maja 2008, 10:05

Witam
Zastanawiam się czy aby nie padła mi uszczelka pod głowica jesli mozecie to zdiagnozowac bede wdzieczny :mrgreen: jak widac tak jakby troszke sie poci.
Jest mały wyciek spod kruca co zreszta widac po nalocie, wymienie go w calosci lub tylko oring pojutrze tylko ze ten nalot na bloku silnika nie jest typowo z plynu chlodniczego ma troszke posmak kwasny jak płyn ale bardziej przypomina to olej silnikowy plyn raczej by szybko odparowal a płynu az tyle mi nie ubywa zeby było caly czas mokro na 1000km jakies 250ml gorzej jest z olejem bo na 1000km musze dolac 0,9l.
Przy czym zadnego bialego nalotu na korku wlewu oleju ani bagnetce nie ma, w zbiorniczku wyrównawczym płynu tez nie ma zadnych oznak padnietje uszczelki nie dymi na niebiesko tylko troszke na szaro ale to para przez lpg.
Chyba najgorsza diagnoza byłby pekniety jakis kanalik olejowy. Uszczelniaczy zaworowych sam nie zrobie bo nie mam jak wprowadzic powietrza do cylindrów a ze zdjeciem głowicy tez troche roboty jest. W mojej okolicy mechanicy zdejmuja głowice ale jesli uszczelka byłaby OK to zbedna robota tylko... w poniedziałek po uszczelnieniu kruca sprawdze czy dalej bedzie sie pocic ale jesli by tylko lecialo spod kruca to wyciek byłby pod nim i w strone kabiny w kierunku jazdy i pędu powietrza a zachodzi rownież do przodu :-/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 24 maja 2008, 10:45

na początek kolego uszczelnij ten króciec i od razu umyj zapocone miejsce głowica-blok. A ogladałes autko od spodu czy nie ma wyciekow np. z pompy wody, i czy nie ma gdzies wycieków oleju silnikowego bo to zapocenie to raczej olejowe tylko ten litr oleju na 1000km to z tego miejsca musialo by kapac,

jak wszedzie sucho to bierze olej , a jak po uszczelnieniu dalej bedzie ubywał plyn i nie bedzie nigdzie zadnego wycieku ( silnik , chłodnica, nagrzewnica, itd.,) to prawdopodobnie przedostaje sie do wydechu(daje na bialo +slodki zapach spalin)
Jednakze wszystko najpierw sprawdz lepiej 2 razy niz masz sie wziasc za rozbieranie

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 24 maja 2008, 16:12

standardowy wyciek oleju spod uszczelki głowicy, z tym można jeździc i 10 lat, oleju ubywa bo go bieże najzwyklej w świecie, a kruciec do głowicy nowy oryginalny chyba ok 50zł z oringiem w komplecie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl