[B4 1Z] Przewody podcisnieniowe
[B4 1Z] Przewody podcisnieniowe
Witam.Moja b4 ma pzreplywke Boscha i nie pobawilem sie vagiem,bo na fejsie max 232 tylko ABS zczytalem.Polaczylem sie Deltascan1Z i przeprowadzilem testy.TAm przetestowalem zawor podawania paliwa,przekaznik swiec zarowych i pare innych elementow.Niestety na moja uwage zwrocily dwa testy-EGR i N75.Jak testowalem EGR to cykal N75,sprawdzilem to bo nawet wtyke wyciagnalem i cykanie sie skonczylo.Jak testowalem N75 to nie cykalo,byla cisza.A na wydrukach i opisach tych testow to powinny w chwili testu cykac.Cos jest popierdoczone.Moze przewody sa pomylone?Niestety na forum nie moge tego znalezc.Moze ktos po krotce by opisal jak jest droga od kazdego zaworu gdzie.I drugie szybkie pytanie.Od jakiego zaworu N75 czy idzie cinienie do kompa EGR?Bo u mnie od EGR.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Do kompa napewno nie moze isc cisnienie z zaworu recyrkulacji spalin bo do kompa idzie wezyk z ciesnieniem doładowania... Obydwa te zawory w Twoim modelu sa obok siebie wiec moze ktoś zamienił przypadkiem wtyczki.... EGR ma czarna wtyczne, N75 powinien miec brązowa. Ale jesli robiłeś test i raz cykało a raz nie to o niczmym nie swiadczy jesli auto normalnie Ci przyspiesza i osiaga predkosci to jest wszystko ok.