[80 b4 1Z] skad wziazc 12V po stacyjce?
ten sygnał "kilku błędów" to przypomnienie o zdjęciu panela kiedy wyciagniesz kluczyk (nie działało wczesniej bo czerwony przewód miałeś na stałe pod +12V podpiety) Mam tez radyjo SONY i zaraz sprawdze ile mi prądu żre na postoju - bo może mi tez aku rozładowuje (ostatnio czasem rozrusznik ciężko współpracuje , a radio też dopiero co zmieniałem )
mi sony ciągnie na postoju bez panela 0,10A a z założonym panelem i wyświetlaną na nim godziną 0,12A - nie ma różnicy czy czerwony przewód jest pod stacyjką czy na stałe pod +12V. Więc chyba te radia tak mają, że ciągną kupę prądu moje ma niecałe 2 miechy więc gwarancję jeszcze mam, ale najpierw poszukam jakiejś specyfikacji technicznej, w której będzie coś o poborze prądu na postoju.
No to widze ze nie jestem sam... szukalem jakiejs specyfikacji ale nic sensownego nie znalazlem jak dotad. Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze 7 dni przy lekkim mrozie i akumulator pusciutki... not nice.
ja sie powoli przyzwyczajam do strojenia radia po kazdym przekreceniu kluczyka w sumie to 1 przycisk... przynajmniej mam pewnosc, ze nie czerpie mi nic pradu.
niedosyt pozostaje...
ja sie powoli przyzwyczajam do strojenia radia po kazdym przekreceniu kluczyka w sumie to 1 przycisk... przynajmniej mam pewnosc, ze nie czerpie mi nic pradu.
niedosyt pozostaje...
Witam. Generalnie radyjko mam podłączone "po stacyjce". Radyjko Sony nie pamiętam typu,do tego zmieniarka na 10 płytek i zero problemów z akumulatorem. Czasami auto stoi nawet tydzień i bez problemów kręci. Wydaje mi się że są dwa powody że rozładowuje się aku. Pierwsze coś dzieje się z radiem-zbyt duży pobór prądu do pamięci,lub po prostu kończy się akumulator. Wszystko jest do sprawdzenia.
meow, jeśli masz nowy aku to może sprawdź czy to samo sie dzieje jak ponownie włożysz stary - bo może to aku jest do d..y a nie radio. U mnie problemy ze startem sie skończyły a z aku ani radiem nic nie robiłem ( w sumie to z niczym nic nie zrobiłem samo sie naprawiło ). Sprawdziłem radio i nadal żre tyle prądu na postoju.
Witam podłącze się do tematu dziś chciałem zmienić podłączenie radia mam na stałe i żre prąd po tygodniu aku padł. Chciałem zrobić żeby włączało się po przekręceniu zapłonu podłączyłem radio do wyłączników u góry że jak przekręcę stacyjkę to dostaje prąd ale po wyłączeniu nie pamięta stacji reset. Są dwa kable acc i batery radio pionnier kable żółty i czerwony jakby są razem. Co z tym zrobić żeby nie traciło pamięci. Auto używam codziennie i niema problemu z odpaleniem. Chciałbym to zrobić przed zimą. Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Batery podłącz pod stały plus i będzie pamiętać stację a ACC może zostać pod plusem po kluczyku.joandaw pisze:kable acc i batery
Jeszcze jedno rozwiązanie pod podłączenie radia (stosując przekaźnik załączający prąd z lepszego miejsca) do czujnika wyjęcia kluczyka w stacyjce tzn. dopóki kluczyk siedzi w stacyjce radio gra, gdy się go wyjmie radio się wyłącza.
- Promacio
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 cze 2020, 21:24
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 PM
- Lokalizacja: Holandia
- Kontakt:
Re:
gdzie tego szukac ? jaki kolor kabla ? czarno zolty ?Multifonika pisze: ↑11 sie 2010, 20:42Batery podłącz pod stały plus i będzie pamiętać stację a ACC może zostać pod plusem po kluczyku.joandaw pisze:kable acc i batery
Jeszcze jedno rozwiązanie pod podłączenie radia (stosując przekaźnik załączający prąd z lepszego miejsca) do czujnika wyjęcia kluczyka w stacyjce tzn. dopóki kluczyk siedzi w stacyjce radio gra, gdy się go wyjmie radio się wyłącza.