Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,6 PP benz.]Problem z obrotami 1,6 PP

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
daniel_b11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:29
Lokalizacja: Włodawa

[80 B3 1,6 PP benz.]Problem z obrotami 1,6 PP

Post autor: daniel_b11 » 27 maja 2008, 10:39

Witam.

Problem polega na tym że z równych odstępach czasu silnik wchodzi na dość wysokie obroty i spada z nich. Podczas jazdy na wysokich obrotach lub podczas rozpędzania nie ma żadnych problemów. Na postoju lub podczas zwalniania obroty cały czas falują w odstępach nie większych niż 5 sekund. Przy tym słychać jak dysza rozruchowa otwiera się i zamyka. Sprawdziłem już chyba wszystkie styki. Nie wiem co dalej z tym robić. Również po zgaszeniu silnika pompka paliwowa pracuje dłużej niż zwykle.
Proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 27 maja 2008, 12:00

witaj po pierwsze zaczynamy od przywitania się w odpowiednim dziale
po drugie problem opisywałem już wiele razy w tym typie silnika co mamy za obroty odpowiada nastawnik przepustnicy poszukaj na allegro jest parę sztuk u mnie uszkodzenie objawiało się wysokimi obrotami.Tego nastawnika nie kupisz nigdzie w sklepie tylko na allegro je regenerują oddajesz stary dostajesz po regeneracji warsztat który się zajmuje gażnikami zdiagnozuje ći tą usterkę ale na 99 % to wina nastawnika
a co do pompki paliwa to ona nie może pracować ci po zgaszeniu śilnika bo jest mechaniczna a nie elektryczna powodzenia :-D

Awatar użytkownika
elrysz.38
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 lis 2006, 19:09
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: elrysz.38 » 27 maja 2008, 17:35

Witaj !
Mam adres warsztatu regenerującego podciśnieniowe nastawniki przepustnicy do gaźnika Pierburg 2 EE. Kontaktowałem się z tym panem juz dość dawno, ale można spróbować, byc może dalej się zajmuje regeneracja tych gaźników. Za regenerację pobierał wtedy 399.- zł.
Oto tel. kontaktowy, gdybyś był nim zainteresowany : 607 286 361 "Piotr".
Pozdrawiam. Obrazek

Marcin 80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 lip 2008, 01:16

Post autor: Marcin 80 » 12 lip 2008, 20:44

Cześć.
Miałem taki sam problem jak ty.Tylko u mnie to nie był nastawnik.Pod filtrem powietrza z prawej strony nie był włozony wężyk.To była u mnie cała przyczyna.
Pozdrawiam.

Dager
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2007, 17:39

Post autor: Dager » 14 lip 2008, 17:52

Witam,
o jaki wężyk chodzi bo u mnie tak jakby obroty były z niskie - szczególnie przy zimnym silniku, całym troche rzuca - za 2 min już lepiej ale falowanie i drżenie dalej jest. Mam luźny jeden wężyk (ok 10cm), który idzie od : i tu problem bo nie wiem co to jest tak jakby filterek -zamocowny jest on przy głównym filtrze powietrza od strony pokrywy zaworów. Sam nie wiem gdzie ten drugi koniec włożyć nie widać niczego co by pasowało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl