bo tańsze w zakupie łatwiej wrzucić i bardziej się nadaje do FWD niż 20VTspaykee pisze:BTW, czemu 10V a nie 20V ?
no to jest komputer który steruje silnikiem takie ECU jak Ty masz MAC 11/12/14 , a ja Motronica to tamto jest odpowiednikiem , ale dużo bardziej zaawansowanym.Generalnie skoro nie wiesz co to jest to na 99% tego nie masz w aucielargoxxv pisze:''''megasquirtem'''' i co to za magiczne slowo ??
no to jeśli przy spokojnej jeździe nie ma tego efektu to znaczy , że masz problem z doładowaniem na 100%
turbo się nie włącza i nie wyłącza ono pracuje od momentu uruchomienia silnika , do momentu kiedy go zgasisz , a ona wytraci prędkość i się zatrzyma.
koniecznie podepnij się trójnikiem w miejsce ECU
tzn z ECU będzie wychodził taki wężyk podciśnieniowy . wepnij się tam trójnikiem ściśnij opaskami a to co będzei wychodziło to podepnij pod manometr i bedziesz wiedział co i jak.
Zapytaj też kolesia jakiego masz MACa to raz i czy coś w nim dłubał , bo jeśli masz doładowanie 0.4 bara i Ci tnie to auto wcale nie jedzie
pierwszą rzeczą jaką zrobisz to manometr i pytanie do mechera jaki masz soft
jeśli coś to może załatwie Ci coś mocniejszego
ale o tmy to na pw i jak juz dojdziesz z serią