Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

moja Klaudia '' biała perła 80% projektu ;-)) ;-))''

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 14:09

spaykee pisze:BTW, czemu 10V a nie 20V ?
bo tańsze w zakupie łatwiej wrzucić i bardziej się nadaje do FWD niż 20VT
largoxxv pisze:''''megasquirtem'''' i co to za magiczne slowo ??
no to jest komputer który steruje silnikiem takie ECU jak Ty masz MAC 11/12/14 , a ja Motronica to tamto jest odpowiednikiem , ale dużo bardziej zaawansowanym.Generalnie skoro nie wiesz co to jest to na 99% tego nie masz w aucie :)


no to jeśli przy spokojnej jeździe nie ma tego efektu to znaczy , że masz problem z doładowaniem na 100%
turbo się nie włącza i nie wyłącza ono pracuje od momentu uruchomienia silnika , do momentu kiedy go zgasisz , a ona wytraci prędkość i się zatrzyma.
koniecznie podepnij się trójnikiem w miejsce ECU
tzn z ECU będzie wychodził taki wężyk podciśnieniowy . wepnij się tam trójnikiem ściśnij opaskami a to co będzei wychodziło to podepnij pod manometr i bedziesz wiedział co i jak.
Zapytaj też kolesia jakiego masz MACa to raz i czy coś w nim dłubał , bo jeśli masz doładowanie 0.4 bara i Ci tnie to auto wcale nie jedzie :/

pierwszą rzeczą jaką zrobisz to manometr i pytanie do mechera jaki masz soft
jeśli coś to może załatwie Ci coś mocniejszego :)
ale o tmy to na pw i jak juz dojdziesz z serią

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 28 maja 2008, 14:17

DRED pisze:bardziej się nadaje do FWD niż 20VT
z tym się niestety muszę zgodzić...

i mimo ze 10v to i tak znacznie lepiej niz seryjny motorek ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 28 maja 2008, 18:48

obstawiam na pompe paliwa :-/ u mnie jest to samo... wtryski nie dostawiają dosyć paliwa powyżej 5k rpm i dlatego silnik zaczyna przyśpieszać na 1-1,5s i spowalniać, nie śmigaj tak bo turbo padnie po tysiącu przejechanych kilometrów.
szukaj wydajniejsze pompy paliwa, najlepiej walbro 255 i problem zniknie.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 19:01

Frao prosze Cię , pompa nie wydala?? chyba kpisz sobie . Seryjna pompa paliwa spokojnie starcza do wtrysków RSowych po za tym pompa spokojnie styka w AAH z zapasem
a jeśli kolega przeloży pompe paliwa z MC to jest dokładnie taka sama jak w RS2 więc ja pompe paliwa bym odrzucił
neich się zajmie doładowaniem szczególnie jeśli to się dzieje przy niskich obrotach a pedale w podłodze

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 28 maja 2008, 19:38

DRED pisze:Frao prosze Cię , pompa nie wydala?? chyba kpisz sobie . Seryjna pompa paliwa spokojnie starcza do wtrysków RSowych po za tym pompa spokojnie styka w AAH z zapasem
a jeśli kolega przeloży pompe paliwa z MC to jest dokładnie taka sama jak w RS2 więc ja pompe paliwa bym odrzucił
neich się zajmie doładowaniem szczególnie jeśli to się dzieje przy niskich obrotach a pedale w podłodze
niech podłączy kompa to będziemy wszyscy mądrzejsi... u mnie sa podobne objawy i wszystko przez ori seryjną pompe, która nie daje sobie rady powyżej 5k rpm.

sprawdź jeszcze czy masz wszystkie szczelne opaski, kup szersze złączki na 13stke klucz.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 maja 2008, 20:27

jakiego kompa??
tam co najwyżej może zbłyskac bo nawet obd 1 ani OBD2 nie działa :/
to właśnie jest MC1
manometr i bedzie jasne czy ciśnienie zbija czy paliwo

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 28 maja 2008, 20:31

jakiego kompa??
tam co najwyżej może zbłyskac bo nawet obd 1 ani OBD2 nie działa :/
lol epoka kamienia łupanego <rotfl2>

w takim razie życzę wytrwałości.

Awatar użytkownika
largoxxv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: largoxxv » 29 maja 2008, 01:16

ok wiec dzisiaj bedzie manowetr i zobaczymy pompa jest nowa a auto na 5 biegu przy 130 140 pedal w podloge i nagle sie tnie czuc przez moment doladowanie i cisza odciecie i znowu szarpniecie mocy i spadek .. tak to sie dzieje . DRED mam nadzieje ze ogarne to wszystko i pomozesz mi odpicowac to co mam by mimo wieku i przestarzalej technologi robilo mile wrazenie . dzieki ze pomagacie . musze to zrobic bo oszaleje !!! ;-)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 maja 2008, 09:16

napisz przy jakich prędkościach obrotowych Ci się dzieje
prędkość zwykła mnie totalnie nie interesuje i nie ma tu znaczenia większego

jedź na 3lub 4 biegu przy obrotach 1.5 tysia i wciśnij gaz w podłogę
zobacz czy natychmiast Ci się to dzieje czy dochodzi do przykładowo 3 KRPM i wtedy zaczyna szarpać.

pompa paliwa nowa , a wiesz z jakiego auta??

Awatar użytkownika
largoxxv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: largoxxv » 29 maja 2008, 10:04

wiec co do obrotow to jest tak ze jak na 1500 na 4 biegu poloze pedał to zaczyna przyspieszac normalnie dochodzi do 3000 dostaje kopa i przy 3500 odciecie i szarpanie !!!!

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 maja 2008, 10:13

czyli nie paliwo a doładowanie tnie

Awatar użytkownika
largoxxv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 07 sty 2008, 15:23
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: largoxxv » 18 cze 2008, 17:24

Obrazek Obrazek Obrazek powoli powoli ale cos tam sobie dlubie pod ta maska .. pewnie uslysze slowa krytyki ale mi sie podoba i chyba wlasnie o to chodzi ..... jeszcze bedzie dekiel w niklu i kolektor w polerce ale powoli powoli ............

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 18 cze 2008, 17:31

No to ja jako pierwszy auto kolega mi sie bardzo podoba ale ten czerwony dodatek pod maska to masakra :roll: Do dupy i tyle ode mnie :roll: Oby mniej takich głupich pomysłów :!:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 18 cze 2008, 17:33

a mnie się nie podoba , bo jest tego za malo i jest tylko po jednej stronie :)

domaluj reszte rzeczy no rozdzielacz paliwa , brakuje Ci osłony nad chłodnice to też możesz zbiorniczki i całą reszte :)
poczekamy zobaczymy

motyw z czerwonym IC ciekawy , ale gorzej odprowadza ciepłote :/ więc ten element mi się nie podoba

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 18 cze 2008, 17:42

kombinuj kombinuj <ok> zobaczymy za miesiac jak bedzie autko wyglądać po otworzeniu maski - dzis nie ma co wydawac osadów - w koncu to dopiero poczatek prac :>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl