Cześć. Mam silniczek 2.3 10v. Mam na oku sprawdzoną głowicę od wersji 20v. Wykonalny jest taki SWAP czy nie bardzo. Jeśli tak to co przy okazji trzeba by zrobić by auto chodziło...
Pozdr.
[all] Modyfikacje - głowica 20v do 10v
[all] Modyfikacje - głowica 20v do 10v
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 13:17 przez Pawog2, łącznie zmieniany 1 raz.
Jmm ma racje uklad korbowo tlokowy - czytaj silnik.Zmienić cały układ korbowo-tłokowy
Najtaniej i najlatwiej:
kupic inny samochod z silnikiem ktory chcesz
Troszke wybulisz i troszke sie narobisz:
Bedziesz musial dorobic uchwyt pod pompe wspomagania bo stary bedzie do wyrzucenia.
Grzebanie w wiazce lub jej wymiana, inny komp, oba kolektory, listwa razem z wtryskiwaczami opornik wtryskow , aparat zaplonowy, kabelki wn, przeplywka..
Mechaniczny wtrysk w glowicy 20v:
magik od kompow ktory krzyknie tyle co za wiazke, wtryskiwacze i kompa od 20v plus jeszcze troche. Niewiadomo jak to bedzie latalo. Zakup wyszystkich gratow z 20v bez kompa, wiazki opornika wtryskow, przeplywki oraz zasadnicze pytanie ile bedzie kostowalo czasu ew salaty dopasowanie mechaniczne wtrysku ktory jak dla mnie na oko nie nie pasuje ... Watpie zeby ktos chcial sie tego podjac za mniej niz 1k (chodzi o dopasowanie mechaniczne) oraz ze 2k za robienie odpowiedniego softa
Ostatnio zmieniony 01 cze 2008, 08:48 przez Marcys_s, łącznie zmieniany 1 raz.