Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Drżenie kierownicy przy hamowaniu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 03 cze 2008, 09:59

panowie ja bym jednak obstawiał tarcze na stacji diagnostycznej nie wykryją czy tarcza ma bicie jedynie tokarz może sprawdzić bicie tarczy a nawet jak założy się tarcze nowe gorszej jakości wpadniesz w kałuże i tarcza się skrzywi :-D

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 03 cze 2008, 17:29

JJ 82 pisze:
Też tak myślałem, wymieniłem przeguby i dalej trzęsie.
Wymieniałeś zewnętrzne i wewnętrzne ??


Wymieniłem oba zewnętrzne, te od strony skrzyni to już na pewno nie mogą mieć nic do tego.

YAMATO pisze:Panowie a czy sprawdzano luz na przekładni kierowniczej -
(mi to pomogło) lekko dokręcając śrubę do kasowania luzu
Śrubę też dokręciłem i nic :-/

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 cze 2008, 18:46

goldi j51 pisze:panowie ja bym jednak obstawiał tarcze na stacji diagnostycznej nie wykryją czy tarcza ma bicie jedynie tokarz może sprawdzić bicie tarczy a nawet jak założy się tarcze nowe gorszej jakości wpadniesz w kałuże i tarcza się skrzywi
masz racje jednak gdyby tarcza była krzywa to by cały czas było czuć drgania a tu raz czuć a za chwile jest ok...

Awatar użytkownika
JJ 82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:56
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: JJ 82 » 03 cze 2008, 20:07

Wymieniłem oba zewnętrzne, te od strony skrzyni to już na pewno nie mogą mieć nic do tego.
Cała półoś może wpadać w wibracje i przenosić je na koła.

Darek_32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 09 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Darek_32 » 03 cze 2008, 20:32

JJ 82 pisze:Cała półoś może wpadać w wibracje i przenosić je na koła.
Dokładnie. :-|

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 03 cze 2008, 21:17

Darek_32 pisze:
JJ 82 pisze:Cała półoś może wpadać w wibracje i przenosić je na koła.
Dokładnie. :-|
Wibracje w moim przypadku występują przy hamowaniu i tylko przy hamowaniu więc bez przesady ale idąc tym tropem ktoś powie że mogą być winne tuleje na tylnej belce.

Awatar użytkownika
JJ 82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:56
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: JJ 82 » 03 cze 2008, 23:47

najpierw muszę wymienić tuleje na wachaczach i na sankach jak to nie pomoże to będę szukał dalej.
Wibracje w moim przypadku występują przy hamowaniu i tylko przy hamowaniu więc bez przesady ale idąc tym tropem ktoś powie że mogą być winne tuleje na tylnej belce
To wymień lepiej najpierw tuleje w przednim zawieszeniu ...

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 04 cze 2008, 10:30

Dokładnie zawieszenie przednie doprowadz do stanu odpowiedniego a na koniec ewentalnie przeguby i piasty.

Awatar użytkownika
Colo-bolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 kwie 2008, 11:58
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: Colo-bolo » 06 cze 2008, 20:15

Koledzy ja tak do końca nie jestem pewien ale może to być wina opon. Ja miałem podobny przypadek, szczególnie przy prędkości 110km/h i przyhamowaniu na kierownicy (nie zawsze) czułem drgania. Po wyważeniu kół jest <ok>

[ Dodano: 2008-06-06, 20:17 ]
Tym bardziej że napisałeś o nowych oponach. ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 06 cze 2008, 21:54

wyważenie kół to podstawa :mrgreen:

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 08 cze 2008, 19:47

No ja mam niezłego doła wczoraj załozyłem nowe klocki i tarcze TRW i po trasie 300 km dzisiaj nie jestem zadowolony bo mi cos czasem trzepie , i obciera na skręconych kołach a tak wszystko dokładnie poskladałem trza bedzie znowu rozebrac i wszystko przejzeć :-/

Conrado 18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 gru 2007, 09:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Conrado 18 » 09 cze 2008, 13:20

Witam Panów. U mojego kolegi był ten sam problem. niezależnie od prędkości, od tego czy tarcze były gorące czy zimne trzęsło kierownicą. Pomogła wymiana obu drążków stabilizatora. i teraz jest jak ręką odjął. Wydaje mi się, że przeguby, oraz tarcze nic do tego nie mają. Ale nie jestem na 100% pewien. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dejaq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 31 sty 2008, 14:23

Post autor: dejaq » 09 cze 2008, 15:35

Coś z tymi łącznikami stabilizatora jest. Jak zminiłem jeden to tak jak by się uspokoiło ale czasem jeszcze coś drży. Wyminie jeszczi drugi to się okaże

Conrado 18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 gru 2007, 09:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Conrado 18 » 09 cze 2008, 16:20

Jak wymienisz drugi to daj znać jak się jeździ. Powinno być ok. :->

Awatar użytkownika
JJ 82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:56
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: JJ 82 » 09 cze 2008, 18:06

Ja mam za niedługo urlop, wymienię drążki stabilizatora i przeguby. Też dam znać jakie efekty ;-) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl