[audi 80 1.9 tdi 1z] turbina pomocy....
[audi 80 1.9 tdi 1z] turbina pomocy....
witam kupiłem audi 1.9 tdi 1z nio turbina coś nie reaguje na gdy daje gazu tak samo ciągnie i jest słaby, wymieniłem filter paliwa i dalej to samo, nie wiem czego to wina.... pomocy ????
byłem u mechanika to powiedział że ona wogule nie reaguje, ale jak daje 2000 obr to lekko wyje...
byłem u mechanika to powiedział że ona wogule nie reaguje, ale jak daje 2000 obr to lekko wyje...
wiecie ja jestem zielony na temat tego silniczka i tych pojęć vag, logi itp , w następnym tygodniu jestem umówiony z mechanikiem ma mi to zrobić ale ztego co wiem to dużo mechaników chce zarobić i stwierdza odrazu że turbo do wymiany itp a auto kupiłem, we wiedniu od 3 właściciela z przebiegiem 189 tyś silnik pracuje bez zarzutu ale ta turbinka mnie dręczy że nie reaguje na gaz....
[ Dodano: 2008-06-15, 22:52 ]
dzięki karol za wyjaśnienia chyba tak zrobie jak mechanik nic nie zrobi powiedział mi że za sprawdzenie co jest chce 50 zł ale jeśli to nie pomoże to musze zrobić tą diagnostyke
[ Dodano: 2008-06-15, 22:52 ]
dzięki karol za wyjaśnienia chyba tak zrobie jak mechanik nic nie zrobi powiedział mi że za sprawdzenie co jest chce 50 zł ale jeśli to nie pomoże to musze zrobić tą diagnostyke
w B4 1Z złącze obd znajduje się we wnęce, tam gdzie bezpieczniki, na podszybiu, od strony kierowcy, ściągasz tą klapke i masz. Jeżeli tdi z golfa i audi mają takie same przepływomierze to bedzie ok (nowszy z pełną diagnostyką to pierburg na OBD2 a starszy to przepływomierz bosch na OBD1) jeżeli się różnią to tak, bedziesz potrzebował inny kabel, albo jakąś przejściówkę (ale nie wiem jak to się spisuje)Krzylu pisze:moze mi ktos powiedziec gdzie sie wpina pod vag tzn gdzie sie znajduje kostka i czy jest taka sama jak np w golfie mk3 1z tdi?? czy trzeba kupowac kabel inny
dzieki Panowie
mam jeszcze jedno pytanie