[B3/B4]Licznik
Potencjometr i owszem ale tylko wtedy jeżeli ten licznik będzie miał obrotomierz co w 1.9d i td jest raczej rzadko spotykane. Jeżeli licznik, który masz lub masz zamiar kupić nie ma obrotomierza co jest w 1.9d bardzo prawdopodobne to licznik podejdzie bez żadnych przeróbek i będzie prawidłowo zliczał kilometry.
chodzi o nadęp licznika, koszt ok 5 zl, wymienilem i wszystko dzial jak nalezy, dzieki
[ Dodano: 2008-08-16, 14:25 ]
dzialalo dwa tyg i znowu nie dziala, ja juz sie poddaje 5 licznikow w moim samochodzie jezdzilo i zaden nie dziala, a w innych egzemplarzach sie krecily, widocznie u mnie musi juz tak byc, pozdrawiam
[ Dodano: 2008-08-16, 14:25 ]
dzialalo dwa tyg i znowu nie dziala, ja juz sie poddaje 5 licznikow w moim samochodzie jezdzilo i zaden nie dziala, a w innych egzemplarzach sie krecily, widocznie u mnie musi juz tak byc, pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48
[B3 2,0E AAD] Niedziałający licznik
Witam
Mam problem, kupiłem b3 quatro i nie działa licznik tzn. świeci sie podświetlenie i zegarek, kontrolka długich i wskaźnik paliwa a reszta niestety nie działa proszę was o pomoc!! Nie wiem co robić...
Mam problem, kupiłem b3 quatro i nie działa licznik tzn. świeci sie podświetlenie i zegarek, kontrolka długich i wskaźnik paliwa a reszta niestety nie działa proszę was o pomoc!! Nie wiem co robić...
Ostatnio zmieniony 21 sie 2008, 09:04 przez oshimasoo1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
co do kontrolek sprawdzałeś czy nie poprzepalaly się od nich żaroweczki????
Co do licznika kilometrów i prędkościomierza to wydaje mi sie że tylko i wyłącznie wymiana tego zegara na nowy rozwiąrze problem.
Ale napisz może jeszcze wiadomość do cobra-y on jest specjalistą od liczników i naewno poradzi coś konkretnego.
Co do licznika kilometrów i prędkościomierza to wydaje mi sie że tylko i wyłącznie wymiana tego zegara na nowy rozwiąrze problem.
Ale napisz może jeszcze wiadomość do cobra-y on jest specjalistą od liczników i naewno poradzi coś konkretnego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 sie 2008, 10:48
Bry...
2 opcje wchodzą w grę:
- do licznika nie dochodzi napięcie po stacyjce (może kostka stacyjki padła, przewód się uszkodził, lub uwaliła się ścieżka na płycie głównej licznika - popatrz na płyte główną licznika i znajdź ścieżkę która łączy piny obrotomierza, prędkościomierza, kontrolek itd i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka wystepuje na niej napięcie - po prostu zamiast zegarów podłącz sama płyte główną do licznika - sprawdź też napięcie we wtyczce (pin odpowiadający danemu przewodowi od wiązki)
skoro jednak piszesz ze wskaznik paliwa działa to napięcie dochodzi (chyba ze cos miałes kombinowane) i przyczyna leży w uszkodzonej sciezce na płycie, musisz ja przesledzić od początku w gnieździe niebieskim - bo stamtąd chyba wychodzi - aż po obrotomierz
- uszkodzony bezpiecznik - ale skoro sugerujesz że sprawdzałeś już bezp to zostaje opcja 1
2 opcje wchodzą w grę:
- do licznika nie dochodzi napięcie po stacyjce (może kostka stacyjki padła, przewód się uszkodził, lub uwaliła się ścieżka na płycie głównej licznika - popatrz na płyte główną licznika i znajdź ścieżkę która łączy piny obrotomierza, prędkościomierza, kontrolek itd i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka wystepuje na niej napięcie - po prostu zamiast zegarów podłącz sama płyte główną do licznika - sprawdź też napięcie we wtyczce (pin odpowiadający danemu przewodowi od wiązki)
skoro jednak piszesz ze wskaznik paliwa działa to napięcie dochodzi (chyba ze cos miałes kombinowane) i przyczyna leży w uszkodzonej sciezce na płycie, musisz ja przesledzić od początku w gnieździe niebieskim - bo stamtąd chyba wychodzi - aż po obrotomierz
- uszkodzony bezpiecznik - ale skoro sugerujesz że sprawdzałeś już bezp to zostaje opcja 1