Witam,
mam pytanie o przekaźnik a konkretnie od czego on jest.
Dziś go wyjąłem bi mi zaczął piszczeć i tak się zastanawiam co mi nie działa, a działa mi wszystko z wyjątkiem świateł drogowych i świateł wstecznego biegu ale one mi nie działały zanim wyjąłem przekaźnik.
thx
[80 B3]Przekaźnik 813919082A
[80 B3]Przekaźnik 813919082A
Ostatnio zmieniony 09 mar 2007, 18:48 przez makaron, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za odpowiedź ale z tym smarowaniem to mnie lekko zmartwiłeś.
Czy coś powinienem sprawdzić zrobić, dodam że kontrolka oleju gaśnie po zapaleniu silnika i nie zapala się podczas jazdy. Teraz bez tego przekaźnika też gaśnie i wszystko jest ok- tak przynajmniej wygląda
===
chociaż- to on zaczynał piszczeć jak przekręciłem zapłon i to nie zawsze więc może to po prostu sam przekaźnik się zepsuł i robił se zwarcie (to tak na pocieszenie samego siebie )
Czy coś powinienem sprawdzić zrobić, dodam że kontrolka oleju gaśnie po zapaleniu silnika i nie zapala się podczas jazdy. Teraz bez tego przekaźnika też gaśnie i wszystko jest ok- tak przynajmniej wygląda
===
chociaż- to on zaczynał piszczeć jak przekręciłem zapłon i to nie zawsze więc może to po prostu sam przekaźnik się zepsuł i robił se zwarcie (to tak na pocieszenie samego siebie )
jmm ma 100% racji. Ja jednak bym nie bagatelizował tego brzęczenia. Oprócz sygnalizacji spadku ciśnienia oleju poniżej minimium tj. 0,3 bar ten brzęczyk sygnalizuje spadek tego samego ciśnienia poniżej 1,8 bar w okresie dłuższym niz 1 min. dla utrzymujących sie obrotow silnika na poziomie 2500 obr/min. Mogę być w błędzie ale coś mi się zdaje że powoli będziesz musiał myśleć o remonciku silnika. Zadaniem tego brzęczyka była sygnalizacja "wyeksploatowania" auta. Obym się mylił, bo równie dobrze może to byc skutek za niskiego poziomu oleju lub jego niewłaściwej lepkości.
Jeżeli Cie wystraszyłem, to teraz dla własnego spokoju sprawdź przewody na czujnikach ciśnienia oleju. Po prostu może tylko spadł przewód.
Jeżeli Cie wystraszyłem, to teraz dla własnego spokoju sprawdź przewody na czujnikach ciśnienia oleju. Po prostu może tylko spadł przewód.