[B3, B4, Cabrio, Coupe] demontaż dodatkowych zegarów
[B3, B4, Cabrio, Coupe] demontaż dodatkowych zegarów
Witam, czy mógłby ktoś dokładnie wytłumaczyć, lub najlepiej pokazać na foto jak zdemontować zegary dodatkowe znajdujące sie nad popielniczą, a pod pokrętłami nawiewu? Dzisiaj doszedłem do fragmentu, gdzie zdjąłem pokrętła, wykręciłem osłonke taką wąską nad zegarami i... koniec. Dalej nie wiem.. Konkretnie chodzi mi o wymianę diody we wskaźniku ciśnienia i temperatury. Czy jak wstawię czerwone, osiągnę lepszy efekt niż białe? Sporo tych pytań, z góry dzięki za info
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Odkręcasz panel od grzania, tam masz dwie śruby co trzymają tą listewkę. Jak to odkręcisz wyciągasz ta listewkę. Następnie z tego co mi wiadomo musisz wyjąc całą konsole. Więc z tyłu pod popielniczką masz śrubę 13mm potem koło ręcznego pod zaślepka masz śrubę 8mm wyciągasz środkową konsole i wtedy masz dostęp do zegarów.
[ Dodano: 2008-06-16, 22:51 ]
[ Dodano: 2008-06-16, 22:51 ]
Dużo lepszy.tomczax pisze:Czy jak wstawię czerwone, osiągnę lepszy efekt niż białe?
Udało się! Dzięki za porady. Swoją drogą, mam cabrio (i nie wiem czy tylko w nim) ale u mnie zegary dodatkowo przykrecone byly na 2 śróby do osłonki tunela (po stronie kierowcy i pasażera). Uważam temat za zakończony. Wystarczająco dużo informacji zostało zebranych, żeby poradzić z odkręceniem zegarków