[80 B3 1.8] Potrzebuję fotki silnika
[80 B3 1.8] Potrzebuję fotki silnika
Witam Wszystkich.
Problem mój tkwi w wolnych obrotach, otóz gdy silnik jest zimny obroty są bardzo małe około 5tys , natomiast osiągając coraz to wyższą temteraturę , jednocześnie wolne obroty są coraz wieksze , przy 90 stopniach obroty dochodzą do 20tys.
Nie jestem specem w tej dziedzinie, gdyż dopiero zaczynam historie z motoryzacją , jednak wydaje mi się iż silnik dostaje za duzo powietrza, bo gdy przytykam reką wlot do filtra silnik natychmiast łapie wieksze obroty. Wymieniłem filtr, jednak nic to nie dało... Jednak wydaje mi się iż czegoś brakuje mi w układzie powietrza, dlatego tez bardzo bym prosił jezeli ktoś posiada zdjęcia silnika audi 80 b3 1.8 wersie z okrągłym filtrem.
Byc moze się mylę , a jeżeli tak to równiez prosiłbym o poradę w tej sprawie, dodam jeszcze iz mam zamontowaną instalacje gazową, gdzie na benzynie i na gazie z obrotami jest tak samo , wiec wykluczam możliwość uszkodzenia instalacji. Moja wersja silnikowa jest na gazniku. Przy filtrze równiez znaduje sie chyba przepływomierz, jednak jaką on funkcje pełni skoro wewnątrz jest pusty?? Czy powinny od niego odchodzić jakieś rurki ??
Za wszelką pomoc bardzo dziekuje...
Problem mój tkwi w wolnych obrotach, otóz gdy silnik jest zimny obroty są bardzo małe około 5tys , natomiast osiągając coraz to wyższą temteraturę , jednocześnie wolne obroty są coraz wieksze , przy 90 stopniach obroty dochodzą do 20tys.
Nie jestem specem w tej dziedzinie, gdyż dopiero zaczynam historie z motoryzacją , jednak wydaje mi się iż silnik dostaje za duzo powietrza, bo gdy przytykam reką wlot do filtra silnik natychmiast łapie wieksze obroty. Wymieniłem filtr, jednak nic to nie dało... Jednak wydaje mi się iż czegoś brakuje mi w układzie powietrza, dlatego tez bardzo bym prosił jezeli ktoś posiada zdjęcia silnika audi 80 b3 1.8 wersie z okrągłym filtrem.
Byc moze się mylę , a jeżeli tak to równiez prosiłbym o poradę w tej sprawie, dodam jeszcze iz mam zamontowaną instalacje gazową, gdzie na benzynie i na gazie z obrotami jest tak samo , wiec wykluczam możliwość uszkodzenia instalacji. Moja wersja silnikowa jest na gazniku. Przy filtrze równiez znaduje sie chyba przepływomierz, jednak jaką on funkcje pełni skoro wewnątrz jest pusty?? Czy powinny od niego odchodzić jakieś rurki ??
Za wszelką pomoc bardzo dziekuje...
U mnie jest coś w rodzaju białej plastikowej rurki ze sprężynką i wychodzącym ze środka bolcem. Oczywiście jeżeli dobrze pamiętam.Jak mniejwiecej on wygląda ??
Aby określić typ silnika sprawdź forum tutaj
nioop napisz czy masz pompke mechaniczna paliwa przykrecona z lewej strony bloku silnika miedzy alternatorem a aparatem zapłonowym czy tam nic nie ma?. jeżeli masz tą pompke to masz silnik na gaźniku i tam nie ma regulatora wolnych obrotów, jedynie jest potrzywanie wolnych obrotów na zimnym silniku czyli przepona lekko uchyla przepustnice i przy 50 stopniach wyłacza sie. Najlepeij zdejmij obudowe filtra i cyknij fotke bo tak mozna sobie grac w zgaduj zgadule
Pompe mam mechaniczną, ale ok , dziś cyknę fotę jak to u mnie wygląda..
[ Dodano: 2008-06-20, 23:15 ]
Jak objecałem ... Foto silnika... Rozchodzi mi się głownie o element zaznaczony w kółko... Czy tam przypadkiem czegos nie brakuje ?? Bo to przez niego leci powietrze do filtra... A on "zasysa" gdy silnik jest zimny , zimne powietrze , a gdy ciepły to ciepłe powietrze , czy to nie ma róznicy ?? Moze to być własnie przyczyna moich problemów z obrotami ?? Jeżeli ktoś ma , moze zamieścić zdjecie jak to powinno prowidłowo wyglądać , lub chociaż sam rysunek czy schemat...
[ Dodano: 2008-06-20, 23:15 ]
Jak objecałem ... Foto silnika... Rozchodzi mi się głownie o element zaznaczony w kółko... Czy tam przypadkiem czegos nie brakuje ?? Bo to przez niego leci powietrze do filtra... A on "zasysa" gdy silnik jest zimny , zimne powietrze , a gdy ciepły to ciepłe powietrze , czy to nie ma róznicy ?? Moze to być własnie przyczyna moich problemów z obrotami ?? Jeżeli ktoś ma , moze zamieścić zdjecie jak to powinno prowidłowo wyglądać , lub chociaż sam rysunek czy schemat...
Masz rację , brak rurek do ciepłego powietrza na kolektor wydechowy taka żebrowana z aluminium a druga do zimnego i zakończona powinna być taką skrzynką z otworami , pózniej podam ci fotki.
[ Dodano: 2008-06-21, 21:00 ]
Mam już fotki , chciałem przez fotosik przesłać ale nie dostałem jeszcze linka aktywacyjnego.
[ Dodano: 2008-06-21, 21:00 ]
Mam już fotki , chciałem przez fotosik przesłać ale nie dostałem jeszcze linka aktywacyjnego.