[B3 1,8 S LPG] Nowy tłumik czy spawany
[B3 1,8 S LPG] Nowy tłumik czy spawany
Witam
Nie wiem czy w tym dziale ale mam pytanie.
Czeka mnie wymiana tłumika bo zaczyna pierdzieć. Próbowałem zasięgnąć języka no i zonk. Są opinie ,że najlepsze tłumiki to cynkowane, oksydowane i inne cuda. Drudzy mówią ,że te wynalazki to sobie można wsadzić i najlepiej jest pospawać ori i wtedy pożyje jeszcze 100 lat a te nowoczesne roku nie wytrzymują.
Komu wierzyć ??
Nie wiem czy w tym dziale ale mam pytanie.
Czeka mnie wymiana tłumika bo zaczyna pierdzieć. Próbowałem zasięgnąć języka no i zonk. Są opinie ,że najlepsze tłumiki to cynkowane, oksydowane i inne cuda. Drudzy mówią ,że te wynalazki to sobie można wsadzić i najlepiej jest pospawać ori i wtedy pożyje jeszcze 100 lat a te nowoczesne roku nie wytrzymują.
Komu wierzyć ??
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
koledzy ja mam oryginalny tłumik audi jeszcze z numerami Audi i autko jest z 87r. i wszytkie mam oryginały.Ale fabryczne , az mnie zdziw wzial. Autko kuilem 3 lata temu i nic nie robiłem przy tłumikach. Czy to możliwe hehe. B3 jest nie do zdarc ia moim zdaniem. i robie jakies 10 tys miesiecznie. Gaznik jest i tyle.Zadbych cuzjnikówl
ja też miałem oryginalne ale tak:
kata jeszcze w miarę zostawiłem
środkowy rura z dziurami pusty i skwierczał
końcowy nie wyglądał najgorzej wizualnie ale już słychać że przepalony
jako zamienniki wsadziłem bosala i nawet wbrew zapowiedziom że mogą nie za idealnie pasować , wszedł jak ulał i z niczym problemu
kata jeszcze w miarę zostawiłem
środkowy rura z dziurami pusty i skwierczał
końcowy nie wyglądał najgorzej wizualnie ale już słychać że przepalony
jako zamienniki wsadziłem bosala i nawet wbrew zapowiedziom że mogą nie za idealnie pasować , wszedł jak ulał i z niczym problemu