Witajcie, tak wiec niunia bez problemow przejechala 1400 kilosow z piatku na sobote :mrgreen:
I teraz moje pytanie...
Przy zmianie biegu, i moze nie chamskim ale "depnieciu" na 2gim i 3cim biegu zdarzylo sie ze puscila niebieski dymek a nawet spory dym. Oleju troche ubylo, i teraz pytanie gdzie lezy problem...turbo? Sam nie wiem..
Aha moze ktos sie orientuje jakie powinno byc cisnienie oleju 1Z-ta na wolnych obrotach (mam dodatkowe zegary).
PS...komfort i to spalanie 5l z haczykiem..bardzo uprzyjemnia wycieczke 8-)
[B4 !1Z TDI] Zadymi na niebiesko...
Hmm co konkretnie mam zrobic ( bo jest to pierwsze autko ze swistakiem w rodzinie) Tak rzucajac okiem nie widac zadnych wyciekow, z tego co sie dowiedzialem to olej jest wlany 5w40 full syntetyk.. chyba z deka za rzadki? Na co zmienic, myslalem o pol synetyku, moje pytanie kolejne, jaki olej polecacie, i czy to ma byc 10w40?
A mam takie pytanie czy olej 15w 40 full syntetyk ujdzie do tego silnika? I jeszcze jedno NAJWAZNIEJSZE...powiedzcie mi jaki mam filtr oleju ( od jakiego silnika) jesli mam zalozone dodatkowe zegary (cisnienei, temp oleju i ladowanie) Ten od TDi jest za szeroki ( ma za duza srednice i nie podchodzi). Od jakiego silnika mam szukac filtra? ( jak dobrze pamietam filtr ten jest cienszy (mniejsza srednica) a za to dluzszy od filtra do TDI.
BTW JEST W OGOLE FULL SYNTETYK 15W 40?!
Prosze o szybka odpowiedz...
BTW JEST W OGOLE FULL SYNTETYK 15W 40?!
Prosze o szybka odpowiedz...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 60
- Rejestracja: 29 sty 2007, 08:56
filtry do silnika 1z sprawdzałem do silnika 1,9 tdi z 93 rokuzgredek27 pisze:OK, tak wlasnie trzeba bedzie zrobic..a wie moze ktos co z tym filtrem? Jaki ma byc?
filtron op 535/1
mann w 730/1
musi być łamane na 1 bez łamania mają większą średnicę i ponoć nie mają zaworu zwrotnego i puszczają cały olej spowrotem do miski olejowej (dotyczy napewno filtrona , mana nie jestem pewien)