Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT]Problem z ssaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

[B4 ABT]Problem z ssaniem

Post autor: Fantomas_29 » 21 cze 2008, 09:10

Witam mam taki problem.
Rano silnik ciężko pali i jak juz zapali nie ma ssania trzyma obroty około 900.
Sprawdzałem juz silnik krokowy [podmieniłem na nowy] czujnik temperatury a także potecjometr. Nic nie pomaga wszystko jest sprawne podgrzewanie kolektora działa. Zapłon ustawiony na kreskę na kole zamachowym. Dodam ze jak jest zimny trochę nim podszarpuje natomiast jak się zagrzeje jeździ bez problemu. Zapalanie na ciepło bez problemu. Auto nie pali mi dużo koło 9 litrów w mieście. Nie wiem co dalej z tym zrobić bo jest to kłopotliwe rano.
AA i jeszcze mam uszkodzony termostat w filtrze powietrza ale nie wydaje mi się żeby to było to.

Świece , palec, kopułka nowe
Proszę o pomoc Wierny fan Audi:)

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 21 cze 2008, 10:21

Spróbuj jeszcze sprawdzić przewody zapłonowe!!! Mogą one być przyczyną.
A masz może LPG??? Jeśli tak to spróbuj zrobić restet sterownika silnika i adaptacje (było to opisywane na forum).
Pozatym takie obroty sa w normie umnie sa na poziomie 1000 i nie ma znaczenia czy to zima czy lato, i szaprania niema żadnego.
Ja osobiście opstawiał bym jakieś przebicie na przewodach zapłonowych.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 21 cze 2008, 22:15

Nie mam LPG kable ok reset kompa nic nie daje. Nadal jest tak jak było

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 22 cze 2008, 20:11

wymień niebieski czujnik temperatury, a znajdzie się ssanie.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 22 cze 2008, 21:58

Jak już pisałem wcześniej podmieniłem na nowy i zero reakcji.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 22 cze 2008, 22:23

Fantomas_29, a sprawdziłeś czy przewody od czujnika do ECU są ok.?

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 22 cze 2008, 22:35

Tak są OK. A poza tym jak odepnę wtyczkę i podłącze na załączonym zapłonie krokówka się odzywa. Przy zapalonym silniku po odpięciu kostki obroty jeszcze bardziej spadają na około 800obr/min

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 23 cze 2008, 05:48

pozostaje jeszcze czujnik IAT we wtrysku, jeśli nie to to trzeba pożyczyć ECU od któregoś z kolegów na próbe.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 29 cze 2008, 22:50

No i namierzyłem , nowy czujnik temp do ECU był uszkodzony kupiłem drugi. Ssanie jest i silniczek pięknie zapala. Dzięki za wszystkie porady.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl