[80 B4] Wycina opony
Przecież pochylenie kół ustawia sie przesuwając sworzeń w wahaczu, lub ewentualnie wykorzystując luz montażowy na śrubach łączących kolumnę ze zwrotnicą. Na Twoim miejscu odkręcilbym śruby ramy pomocniczej i spróbowałbym ją przesunąć, bo z tego co widzę ktoś chyba uderzył kołem, bokiem w krawężnik. Nie daj sobie wmówić, że "jest w normie". Ma ustawić na wartości nominalne a nie na krańce zakresu. Nic nie musisz piłować i rozwiercać. Wszystko da się ustawić. No ale jak ktoś lubi dziurki to bardzo proszę.
w koncu ktos powazny sie trafil.dzieki wielkie kolego zobacze co da sie zrobic z tym ustawieniem zeby nic nie majstrowac. a tak byla lekko stuknieta w prawe kolo i pewnie sie przesunelo wszystko ale jak mowisz ze jest regulacja to bede probowal.widocznie to mechanik sie nie zna.jeszcze raz dzieki wielkie
zygus - ja już przerabiałem te "łapanie się" w zakresie. Nie jestem łatwym klientem na stacji diagnostycznej jak przyjeżdżam z naprawianym autem . Zawsze ma być tyle ile fabryka kazała. Wtedy klient jest zadowolony, bo nie ściąga i nie walczy się z kierownicą. Znajdź w danych fabrycznych i pokaz to mechanikowi. Jak pojedziesz do mechanika to powiedz, ze chcesz ustawiać geometrie a nie zbieżność. Sama zbieżność Ci nic nie da. Tylne koła też sie reguluje tak aby nie było "czterech sladów". Te auta sa wrażliwe na niedokładne ustawienie geometrii. Przechodziłem to w swoim aucie i autach klientów. Jak w czymś mogę pomóc to pytaj.