Witam Wszystkich Klubowiczów
Mam pytanko , a mianowicie gaśnie mi samochód gdy przełącze na lpg(nie ujade nawet metra) , ale tylko wtedy gdy jest mocno nagrzany . Rano nie mam problemu gdy silnik jest zimny,albo jak go schłodze ustawie pod wiatr z maską otwarta. Jest jeszcze cos jak połacze plus akumlatora z plusem cewki na parowniku (silnik goracy) juz chodzi dobrze. Tak jak bym tą cewke wzbudził. Co może byc grane??
Pozdrawiam
[80 B4 2.0 ABK LPG] Gaśnie na gazie
Być może cewka przy parowniku ma zwarcie lub wypaliły się styki przekaźnika w centralce LPG.
Jednak znając podejście gazowników z gatunku "druciarus pospolitus" można podejrzewac że utleniły się styki końcówek przewodów. Proponuję wykonać te połączenia jako lutowane a nie będzie takich niespodzianek.
Jednak znając podejście gazowników z gatunku "druciarus pospolitus" można podejrzewac że utleniły się styki końcówek przewodów. Proponuję wykonać te połączenia jako lutowane a nie będzie takich niespodzianek.
[80 B4 2.0 ABK LPG] Gaśnie na gazie
Witamczarekj pisze:Być może cewka przy parowniku ma zwarcie lub wypaliły się styki przekaźnika w centralce LPG.
Jednak znając podejście gazowników z gatunku "druciarus pospolitus" można podejrzewac że utleniły się styki końcówek przewodów. Proponuję wykonać te połączenia jako lutowane a nie będzie takich niespodzianek.
styki końcówek przewodów dochodzących do cewki czy w centralce LPG (kostka) ??
[80 B4 2.0 ABK LPG] Gaśnie na gazie
Jeszcze zapytam. W samej centralce raczej nie mam nic do szukania (robienia) ??czarekj pisze:Trzeba zacząć od cewek. Sprawdzić wtyczkE przy centralce też można, nie zaszkodzi.