Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe b4 2.6] problem z obniżeniem

damian26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 cze 2008, 12:20

[coupe b4 2.6] problem z obniżeniem

Post autor: damian26 » 23 cze 2008, 19:38

Witam jestem nowym postowiczem a problemik mam następujący 4 dni temu mechanik wstawił mi nowe sprężyny do audi i miały opuścić auto o 4 cm. Tył przepięknie ALE gafa z przodu auto poszło w dół tylko cema, nie wiem gdzie leży problem? sprężyny są zakupione w Anglii nie pamiętam już nazwy firmy ale cena była nie mała, co mogę z tym zrobić. Czy zakupić jakieś amorki (czy to coś da?) a jeśli ktoś ma jakieś błyskotliwe pomysły chętnie je przeczytam. Pewnie zastanowicie się czemu nie spytałem mechaniora. Otóż kiedy to nastąpiło z przodu auta były inne kola standardowe 15 na 65 i problemu nie było tak widać dopiero po założeniu 16 lipa wyszła na wierzch.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 cze 2008, 17:22

Na foto gleby brak :-P Moze niechce obrazać mechanika, ale czy obcioł badz zmienił odboje na teleskopie, bo coś mi sie zdaje ze auto własnie na nich siadło, bo jesli nie to poprostu springi sa do bani. <ok> A tu moja niunia weitec - 65 mm / - 55 mm kolo 195/55/16 <ok>

Obrazek

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 24 cze 2008, 18:08

ja mam -40 od kolegi i też niżej siedzi, coś mi sie wydaje że kiszka nie sprężyny

damian26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 cze 2008, 12:20

Post autor: damian26 » 24 cze 2008, 20:34

nie obrażając mechaniora nic mi nie wiadomo o obcinaniu ani zmienianiu czego kolwiek więc pewnie tego nie zrobił czy może ktoś mi pokazać na jakiś fotach co trzeba skrócić to mu wyjaśnię bo muszę to zrobić auto wygląda jak rakieta a to przecież audi coupe (normalnie desperacja)

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 24 cze 2008, 20:46

ja tam nic nie obcinałem,wsadziłem sprężynkę dwa razy bujnąłem, przejechałem może 5 km i siadło elegancko

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 cze 2008, 17:19

Pytanie zasadnicze o ile obnizaja Twoje sprezyny? Bo jesli masz ori odboje a springi max -40 to nic nie trzeba obcinać, chyba ze masz nie ori odboje albo springi z wieksza gleba, w takim wyapdku nalezy skrócić o około 3-4cm odbojnice (bałwanek czy jak tam to nazywaja ludziska) Mechanik napewno bedzie wiedział o co chodzi, mozesz sam sparwdzić czy aby przypadkiem własnie nie siadło na odbojach, skrec kołami podnieś charmonijke osłaniajaca teleskop i zoabcz czy ma miejsce na poruszanie sie. <ok>

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 26 cze 2008, 00:24

też tak mysłe nad samymi sprezynami jakie są tego minusy :?: a i jaka glebe polecacie na 17" sz.235

[ Dodano: 2008-06-26, 00:26 ]
damian26, ile płaciłeś za wymiane spprężyn :?:

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 26 cze 2008, 11:58

do zwykłych amorów maksymalnie -40mm, bo więcej to amorki za bardzo w 4-ry litery dostaną.
Ja mam jamexa z przodu z tyłu nawet nie wiem. I powiem tak ludzie mówią że twarde niewygodne, aja twierdze że wole jak mnie lekko szybko podbije, niż jak mi bujnie budą że mi żołądek do gardła wpada. Jeździ mi się bardzo dobrze, choć wolniej na hopkach.

Wymianę sprężynek możesz sobie sam zrobić bo nic trudnego. A normalnie liczą sobie chyba 60zł za przód(jedna strona) i po 50zł za tył :shock: , dla mnie trochę dużo

damian26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 cze 2008, 12:20

Post autor: damian26 » 26 cze 2008, 17:50

niestety ja płaciłem w funtach ponieważ przebywam w anglii a mianowicie 80 dych za 4
Mam jeszcze jedno pytanko jaka jest różnica miedzy żółtymi a czerwonymi sprężynami i co powiecie o firmie apex ponieważ zrobiłem wszystko co mogłem a auto dalej nie jest z przodu w dole i czas cha zmienić te sprężyny a właściwie podam stronkę to od razu zobaczycie http://cgi.ebay.co.uk/APEX-AUDI-80-5-6C ... .m20.l1116

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 cze 2008, 07:40

Kolor sprezyny za wiele o niej nie mówi, bo dla przykadu, koni robi zawsze zółte, weitec zawsze zeilone a jamex zawsze czerwone wiec kolor nie gra roli, moga byc czarne np jak eibach czy ori i obnizać o 60mm <ok> Szkoda ze jesteś w angli bo mam w domu na przód zestawik jamexa -45mm (robione na zamówienie) tyle ze nie pomalowane tak jak wyszły z pieca tylko zapryskane dla ochrony przed korozja.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 27 cze 2008, 14:31

kurde ty masz chyba hurtownie :D :-P

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 cze 2008, 16:29

misiek440 pisze:kurde ty masz chyba hurtownie :D
Nie zupełnie, mam manie i kazde auto miałem na glebie mniejszej lub wiekszej przez jakiś okres a i tak wracałem zawsze do -60 - 80 i te co były niby na lajcie -40 pozostawały, i jak kupiłem nawet swojego awanta to sobie obiecałem nie bede go obnizał, ale po dwóch tygodniach było juz -40 potem -55 nastepnie -60 a staneło obecnie na -65 :mrgreen: A sprezyny mam dodatkowo w dobrej cenie od kolegi co pracuje w jamexie i robi mi je na lewo po godzinach - z tad nie sa malowane :-P <ok>

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 27 cze 2008, 18:38

solskier mozesz zalatwic u tego kumpla zeby zrobil -20 albo -25

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 27 cze 2008, 21:56

hct pisze:solskier mozesz zalatwic u tego kumpla zeby zrobil -20 albo -25
Moge jak chcesz dam Ci na niego namiar, powiesz ze jestes odemnie i sie z nim dogadasz.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 27 cze 2008, 22:03

najlepiej jakbys mi to t zalatwil od poczatku do konca to bedzie pewne bo ja z odleglosci 300km nie wiem czy sie z nim dogadam :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl