[B3 2.0 AAD 115KM] Jak sprawdzić komuter?
[B3 2.0 AAD 115KM] Jak sprawdzić komuter?
Jestem nowym użytkownikiem forum moje audi na benzynie na wolnych obrotach bardzo dymi, nie reaguje na odłączenie wtyczki ani od od silniczka krokowego, ani od rozdzielacza, czy to może być wina spalonego komputera, że nie steruje żadnym czujnikiem?
Na przyszłość proszę pamiętać o ujmowaniu TAG-a w nawias kwadratowy.
Na przyszłość proszę pamiętać o ujmowaniu TAG-a w nawias kwadratowy.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2008, 08:47 przez leszek_08, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak dymi na czarno, a pali przy tym 20 na setkę, na gazie jest okej pomijając, że nie trzyma wolnych obrotów gdy jest zimna, gaz holender od czego najpierw zacząć?
Ostatnio zmieniony 27 cze 2008, 14:07 przez leszek_08, łącznie zmieniany 1 raz.
A odpowiadając na twoje głowne pytanie: jednostka centralna-sterownik silnika - nazywany potocznie kompem sprawdzisz podłanczająć swoją Niunie do testera diagnostycznego.
Mała rada: najpierw uporaj się z benzyną - tutaj musi być wszystko sprawne! Dopiero wtedy możesz myśleć o podtlenku LPG
Jak dla mnie na dzień dobry kłania się VAG, lambda, przepływka i szczelność dolotu
Mała rada: najpierw uporaj się z benzyną - tutaj musi być wszystko sprawne! Dopiero wtedy możesz myśleć o podtlenku LPG
Jak dla mnie na dzień dobry kłania się VAG, lambda, przepływka i szczelność dolotu
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
jaki to tam jest silnik? z mechanicznym wtryskiem czy z elektronicznym? jak jest ten drugi to może warto zrobić sobie na początek adaptację na benzynie. Bo komputer gazowy może nie być do końca dobrze ustawiony lubi rozjeżdżać mapę wtrysków i auto zaczyna dostawać za dużo benzyny.
adaptację zrobisz odłączając akumulator na ok 0,5 h potem zapalić zimne auto na benzynie i niech chodzi na wolnych obrotach aż do włączenia sie wiatraka na chłodnicy potem gasisz i masz adaptację zrobioną. Jak będzie dobrze chodzić na Pb to znaczy że jest ok.
jak to nie pomoże wtedy trzeba podpiąć się do Vaga viewtopic.php?t=5705&start=0 i patrzeć jakimi błędami sypie i je wyeliminować
potem dopiero można zacząć bawić się komputerem gazowym i zmienić mu np. emulację sondy z "masa" na "odłączona"
Jeśli silnik jest z mechanicznym wtryskiem to pytaj dalej bo ja sie na tym nie znam
adaptację zrobisz odłączając akumulator na ok 0,5 h potem zapalić zimne auto na benzynie i niech chodzi na wolnych obrotach aż do włączenia sie wiatraka na chłodnicy potem gasisz i masz adaptację zrobioną. Jak będzie dobrze chodzić na Pb to znaczy że jest ok.
jak to nie pomoże wtedy trzeba podpiąć się do Vaga viewtopic.php?t=5705&start=0 i patrzeć jakimi błędami sypie i je wyeliminować
potem dopiero można zacząć bawić się komputerem gazowym i zmienić mu np. emulację sondy z "masa" na "odłączona"
Jeśli silnik jest z mechanicznym wtryskiem to pytaj dalej bo ja sie na tym nie znam