Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Przewody paliwowe TDI pękają

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

[B4 1Z] Przewody paliwowe TDI pękają

Post autor: maryjann » 08 wrz 2007, 00:37

Witam, mam problem gdyż mam 1.9 TDI 1z i miesiąc temu mi pękł przewód paliwowy, zakupiłem i wymieniłem go a dziś znów mi pękł ale inny dobrze ze wtedy zakupiłem 3 więc miałemna wymiane. jaki może by problem żę pękają ? Wiadomo że tam są drgania ale jedemn po drugim pękają przy końcu.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2007, 09:50 przez maryjann, łącznie zmieniany 1 raz.

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 08 wrz 2007, 01:01

Diesel to niestety drgania i precyzja. Przewody będą zawsze pękać i przyzwyczaj od dziś do tego. Więc zawsze woż ze sobą zapasowe. :mrgreen: ZARTUJĘ.
Po prosu ktoś wcześniej bawił się tymi przewodami i zapomniał założyć opaski zespalającej te przewody ze sobą. Potpatrz jak to wygląda w oryginale. Zbyt długi przewód wtryskowy pozostwiony samowolnie bez umocowania mam tendencje do pękania na zgięciu. Są do tego specjalne gumowo- metalowe zaciski tłumiące drgania diesla. Pozdrawiam

[ Dodano: 2007-09-08, 01:03 ]
Myślę że chodzi o przewody od pompy do wtrysków . Jeżeli tak nie jest to moja poprzednia wypowiedż nie ma sensu :-P

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 08 wrz 2007, 10:01

pajak100 pisze:Diesel to niestety drgania i precyzja. Przewody będą zawsze pękać i przyzwyczaj od dziś do tego. Więc zawsze woż ze sobą zapasowe. :mrgreen: ZARTUJĘ.
Po prosu ktoś wcześniej bawił się tymi przewodami i zapomniał założyć opaski zespalającej te przewody ze sobą. Potpatrz jak to wygląda w oryginale. Zbyt długi przewód wtryskowy pozostwiony samowolnie bez umocowania mam tendencje do pękania na zgięciu. Są do tego specjalne gumowo- metalowe zaciski tłumiące drgania diesla. Pozdrawiam

[ Dodano: 2007-09-08, 01:03 ]
Myślę że chodzi o przewody od pompy do wtrysków . Jeżeli tak nie jest to moja poprzednia wypowiedż nie ma sensu :-P
:-D dobre

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 09 wrz 2007, 12:57

A jak zobaczyć jak one wyglądają i gdzie takie kupić ? I czy to są te zaciski co trzymią 2 ze sobą przewody ? takie czarne. czy jakieś na końcówkach ?

Awatar użytkownika
marcinz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 05 wrz 2007, 17:53
Lokalizacja: gostyn wlkp

Post autor: marcinz » 09 paź 2007, 11:21

chyba mnie szlag trafi.juz trzeci raz łatam przerdzewiale przewody.chodzi mi o te pod autem.gnija w miejscach gdzie sa przymocowane do podwozia.wyciolem skorodowany odcinek i wsawilem przewod gumowy.ale to pomaga na ok 1tys km.potem z tego gumowego tez leci.co myslicie szajsowaty przewod???

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 09 paź 2007, 12:22

Jeżeli kolego marcinz masz taki problem to polecam dobrac przewody od gazu takiej samej średnicy bo orginały sa kurewsko drogie.

[ Dodano: 2007-10-09, 12:26 ]
Oczywiście na całym odcinku pod autem, do gazu są miedziane i temat korozji by zniknął.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 09 paź 2007, 18:44

marcinz pisze:wsawilem przewod gumowy.ale to pomaga na ok 1tys km.potem z tego gumowego tez leci.co myslicie szajsowaty przewod???
musi być specjalny paliwowy do diesla, bo zwykła guma może reagować z ropą i się poprostu rozpuszcza. kup specjalny, zbrojony i powinno być ok na długo

Awatar użytkownika
marcinz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 05 wrz 2007, 17:53
Lokalizacja: gostyn wlkp

Post autor: marcinz » 10 paź 2007, 21:12

musze pomyslec.poszukam tych gumowych zbrojonych jak nie wyjdzie to do gazownika.dziekuje za odzew.

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 18 cze 2008, 15:46

Witam, a mi znów na trasie pękł przewód wtryskowy w niedziele ale dobrze ze woże zapasowe a tu we wtorek 2 dni póżniej znów pękł następny. Ja już nawet myśle nad sprzedaniem go i zakupem innego benzyne czy coś bo wszystko w tym aucie jest ok tylko te przewody. ale zakupiłem znów cały komplet na allegro z tymi łączeniami i jak dostane to je zamontuje. i myślę jechać do serwisu Audi Noma2 może oni coś pomogą. bo ja juz sie boje nim jeżdzić. A znajomy mi muwił ze może jak je dokręcam to może za mocno a tu by trzeba było by może kluczem nanometrycznym czy jak sie nazywa co z jakaś siłą sie dokręca. zeby lekkie drgania miał. a ja mam zawieszenie gwintowane twarde to moze tez dlatego takie problemy ? ale widze na forum ze inni też maja sportowe zawieszenie i nic sie nie dzieje

Mam pytanie do was jak stoje przed autem to do silnika dochodzą te 4 przewody 1 jest przy mnie a ostatni najdalej a pytanie mam takie który przewód z wtryskiwacza na być podłączony do silnika ?

np. 1 z silnika na górnym lewym a reszta ?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 23 cze 2008, 11:25

Piszesz o metalowych przewodach zasilających wtryski? Jak tak to chyba masz za dużo pary w rękach. Podłączony ma być tylko jeden wtryskiwacz bo on jest sterujący.

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 24 cze 2008, 23:17

nie o przewodach wtryskowych z wtrysku do silnika.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 25 cze 2008, 15:43

Coś Cię kolego nie rozumie. Piszesz wcześniej o dokręcanych przewodach paliowowych przy wtryskach a chodzi Ci o zupełnie inne. Może chodzi Ci o przelewowe wtrysków, gumowe?
Jak możesz to zrób fotki.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 27 cze 2008, 16:53

maryjann pisze:

nie o przewodach wtryskowych z wtrysku do silnika
Ja też bym chętnie pomógł ale jak kolega wyżej nie rozumiem. Przecież wtrysk jest w silniku. Jeśli chodzi ci od pompy do wtrysku to są metalowe a jeśli chodzi ci o te przelewowe które idą od wtrysku do wtrysku to są gumowe. Najlepiej daj fote <ok>

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 27 cze 2008, 20:33

maryjann, też może bym coś poradził ale wcale cię nie rozumiem masz tu fotkę zaznacz o które przewody chodzi albo podaj nr.
Obrazek

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 28 cze 2008, 13:41

Chodzi mi o te 18,19,20,21 ale widze ze na rysunku też są połączone ze sobą. a ja nigdy nie miałem, teraz nowe założyłem niedawno tydzień temu i dorobiłem sobie samemu takie blokady mam ich aż 5 zrobie zdjecie i pokaze. ok

ale ja chyba mam połączone od pompy do wtrysku 20.21 na odwrót. musze zobaczyć i zrobie najlepiej zdjęcie i pokażę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl