Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 PM] szarpanie w czasie jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

[1.8 PM] szarpanie w czasie jazdy

Post autor: Oofol » 02 lip 2008, 17:40

Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem...
Przed wczoraj wymieniłem filtr paliwa i po przejechaniu jakichś 15km auto zaczęło poszarpywać w momencie przyspieszania, jechałem jeszcze przez jakieś 15km i powtórzyło się to ponownie. wczoraj nie jeździłem a dzisiaj jak auto się rozgrzało to strasznie zaczęło szarpać - obroty na jałowym miałem ustawione na 980 a teraz spadają nawet do 780 i wirują do 1000. W czasie jazdy prze gazowałem na jałowym do 3500-4000 obrotów i zaczęło normalnie jechać ale po chwili znowu...
Nie wiem co mam robić...
Kopułka nowa Beru (ma tydzień), świece też... nie wiem o co chodzi a w sobotę przede mną dłuuuga trasa!!!

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 02 lip 2008, 17:51

poszukaj w szukajce napewno jest cos na ten temat bo podobny temat był

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 02 lip 2008, 19:56

Jak na początku napisałem nic nie znalazłem. Tematy są podobne ale dotyczą LPG.
Sprawdziłem już chyba wszystko i wychodzi że to wtryskiwacz... albo sonda bo wtryskiwacz podaje i wyłącza ale daje za mało a w książce przy tych problemach napisano że jeśli nie stwierdzono usterki należy wymienić sondę.... i dalej jestem w lesie...

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 02 lip 2008, 22:07

To mi jednak wygląda na przewody, cewkę WN, moduł zapłonowy albo po prostu źle ustawiony zapłon. Może jak zmieniałeś kopułkę to szarpnąłeś za któryś przewód (zamiast za osłonę) i go uszkodziłeś. Szarpanie w czasie przyśpieszania to dość typowy objaw wypadającego zapłonu. Możesz na próbę odpiąć sondę. Jeśli to wina sondy (wątpię) to powinno się poprawić.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 03 lip 2008, 08:57

Sondę też już odpinałem i minimalnie się poprawiło.
Wczoraj poluzowałem regulator ciśnienia - membranka odskoczyła i poleciało troszkę paliwa. Potem zresetowałem ECU i odpaliłem poczekałem do osiągnięcia temp. roboczej i włączenia chłodzenia - ani razu nie szarpnęło a obroty były w normie! zaraz jadę się przejechać i zobaczymy co będzie!

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 lip 2008, 09:13

To mam nadzieje ze sie udało dojść co mu dolegało

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 03 lip 2008, 12:07

Wyszło na to że regulator ciśnienia był zapowietrzony... wszystko działa :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl