Kilka dni temu postanowilem przymierzyc kierownice od kumpla Cabrio do swojego Competition(mam kierownice z poduszka), no i wszystko fajnie elegancko tylko jest jedno ale, w mojej kierownicy bolec/styk od klaksonu dotykajacy pierscienia i przesuwajacy sie po nim w momencie skretu wychodzi z kolumny kierownicy a pierscien jest na kierownicy natomiast w Cabrio jest na odwrot, bolec wychodzi z kierownicy a pierscien jest na kolumnie. :shock: Efekt taki ze klakson nie ma prawa działac bo poprostu nie ma polaczenia. Jest to o tyle mądrze zrobione ze bolce sa umiejscowione w roznej odleglosci od srodka kiery przez co nie zawadzaja o siebie w momencie skretu i wszystko jest OK tylko ze brak klakasonu Wie ktos jak to rozwiazac :?: Jedyne co mi przychodzi do głowy to przełożenie kiery razem z pajakiem wtedy by bylo wporzadku.
PS-Cabrio rocznik 92', Competition 94'.
[B4 All] Kierownica sportowa Cabrio,S2/Kierownica z poduszka
Re: [B4 All] Kierownica sportowa Cabrio,S2/Kierownica z podu
Chyba właśnie tylko to ci zostajeSłonik pisze:Kilka dni temu postanowilem przymierzyc kierownice od kumpla Cabrio do swojego Competition(mam kierownice z poduszka), no i wszystko fajnie elegancko tylko jest jedno ale, w mojej kierownicy bolec/styk od klaksonu dotykajacy pierscienia i przesuwajacy sie po nim w momencie skretu wychodzi z kolumny kierownicy a pierscien jest na kierownicy natomiast w Cabrio jest na odwrot, bolec wychodzi z kierownicy a pierscien jest na kolumnie. :shock: Efekt taki ze klakson nie ma prawa działac bo poprostu nie ma polaczenia. Jest to o tyle mądrze zrobione ze bolce sa umiejscowione w roznej odleglosci od srodka kiery przez co nie zawadzaja o siebie w momencie skretu i wszystko jest OK tylko ze brak klakasonu Wie ktos jak to rozwiazac :?: Jedyne co mi przychodzi do głowy to przełożenie kiery razem z pajakiem wtedy by bylo wporzadku.
PS-Cabrio rocznik 92', Competition 94'.
Witam. Zostaje jeszcze opcja, żeby klakson był pod manetką spryskiwacza tylnej szyby. Ja u siebie tak musiałem zrobić po założeniu kiery od A4 2001. Wystarczy w pająku odnaleźć 2 wolne piny od spryskiwacza tylnej szyby i podłączyć pod klakson. Oczywiście trzeba również pociągnąć dodatkowo kable. Pozdrawiam