Nie wiem z jakiego modelu pochodzi ten wahacz dlatego podaję że problem może dotyczyć każdego pojazdu . Taki wahacz miałem zamontowany w B3 - slinik PM z 1991 roku . Wg katalogu do tego pojazdu powiny być wymienne tuleje i takie nabyłem wcześniej z myślą o ich wymianie . Dopiero po zdemontowaniu zobaczyłem że wahacz jest inny . Okazuje się jednak że po wycięciu z wahacza gum w powstałe otwory można wprasować standartową tuleję gumowo-stalową i w ten sposób powstanie typowy wahacz jaki był stosowany w B3. Wszystkie rozmiary pasują idealnie . Tuleje należy wciskać od przodu wahacza i od tyłu tak aby kołnierze gumowe były zwrócone w przciwległe strony .
Pasujące tuleje należy kupować do modelu B3 - silnikPM - z 1991 roku .
Spis samochodów w których ten wahacz może wystąpić w/g Allegro to :
Audi 80/90 S-81 08/1972->08/1986 4 cyl. wszystkie, 5 cyl. (ch.) ->81-D-077973
Audi 80/90 S-89 01/1987->12/1992 Bez wspomagania
Audi Coupe S-81 01/1980->12/1988 (ch)->85-D-079180 oprócz 2,2 (KE/KL)
Volkswagen Passat II 01/1981->01/1988 Ze wspom. 4 cyl. (ch.) ->32- E-150000, 5 cyl. (ch.) ->32-D-099298
Volkswagen Santana 08/1981->12/1988
[wszystkie] rózne wahacze
Nie ! Stalowy.
W aluminiowych pewnie tez takie coś da się zrobić tylko jest pewne niebezpieczeństwo - źle dobrany rozmiar tulei może spowodować peknięcie wahacza .