Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Osłona układu kierowniczego

ODPOWIEDZ
ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

[B4 1Z] Osłona układu kierowniczego

Post autor: ppawlo » 04 lip 2008, 19:12

Auto posiada klimatyzację. Z góry za bardzo nie wiem jak się dostać do tej osłony a jest pęknięta i wypadałoby ją wymienić. Jeśli już ktoś to robił w 1,9TDI z klimą to bardzo proszę o wskazówki jak się za to zabrać, bo jeśli pogoda dopisze to wziąłbym się za to jutro, tylko że nie mam dostępu do kanału:( Proszę o rady.

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 04 lip 2008, 22:02

wślizgnij się pod samochód, odkręć dwie nakrętki klucz 15, wspornika drążków kierowniczych. Wypełznij spod auta, odkręć 2 śruby od góry (ten sam wspornik). Odciągnij drążki na bok. Potnij, porwij starą gumę, ściągnij plastikowy dystans z maglownicy (zapamiętaj jak był (jęśli stawia problem to użyj 15cm odcinka przeciętej wzdłuż rurki od umywalki z tworzywa sztucznego przy pomocy skrecania kierownicą w odpowiednią stronę- zepchnij go). Załóż nową gumę razem z plastikowym dystansem, poskręcaj w odwrotnej kolejności.
Adam

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 08 lip 2008, 12:36

ppawlo masz tylko pękniętą osłone czy również wyciek płynu z przekladni?

ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

Post autor: ppawlo » 09 lip 2008, 08:28

Napewno jest pęknięta i jest nieco wilgotna.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 09 lip 2008, 09:37

Jeżeli często nie dolewasz plynu to możesz ją wymienić. Jak zacznie poważnie wyciekać to wymiana przekładni.

ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

Post autor: ppawlo » 09 lip 2008, 09:54

Nie miałem jeszcze okazji dolewać płynu. Wiem, że od strony tej osłony jest oring, więc czy przy większych wyciekach nie wystarczy jego wymiana?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 09 lip 2008, 10:21

No niestety nie występuje ten uszczelniacz (zimering) jako część wymienna.
Można by się było pobawic i dobierac ale nie wiem czy będzie to możliwe.
Fajnie by ktoś jako pierwszy to zrobił i się pochwalił w dziale warsztat zrób to sam :-D

ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

Post autor: ppawlo » 09 lip 2008, 14:28

Rzeczywiście. Patrzyłem się w "Etce" i tam są dodatkowo trzy elementy oznaczone: 7D, 7E, 7F, ale brak do nich opisu. 7E i 7F wyglądają jak jakieś oringi i tym się sugerowałem a tu takie niedopatrzenie ze strony twórców programu:(.

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 09 lip 2008, 14:44

mało kto potrafi kolumnę kierowniczą zregenerować zestawy naprawcze są owszem np.
http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... id=9764426
nawet taka firma jak REMY nie zawsze zrobi to dokładnie
mojemu szefowi w cytrynie regenerowali gdzieś pod krakowem zapłacił 550 pln. po pół roku zaczęła lać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga