Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Montaż alarmu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

[80 B4 2.0 ABT] Montaż alarmu

Post autor: maniac537 » 09 lip 2008, 22:19

Potrzebuje pomocy z montarzem alarmu. Niewiem który schemat mam wybrać?? i jak podłączyć do tej kostki(kolorami jak ma być) jakie kolory idą do centralnego zamka??

dadid_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2007, 14:26
Lokalizacja: Siem-ce

Post autor: dadid_ » 10 lip 2008, 10:00

przeciez to jest przekaznik tzw "blokada po zaplonie"
Dzieki temu przekaznikowi mozna rozciac jeden przewod doprowadzajacy napiecie do np. zaplonu (przewaznie) U pompy paliwa badz jeszcze jakis inny uklad...

Wybierasz jaki to ma byc uklad i rozcinasz przewod.

Opis schematu
86 - To minus od alarmu po zazbrojeniu -kolor zolty
85- to plus ktory pojawia sie po wlaczeniu zaplonu - kolor bialy
30 i 87ato przewody zielone do rozdzielenia ukladu (np. zaplonu)

Do centralnego ida pewnie przewody prosto z centralki alarmu :roll:
takie jak masz na schematach... musisz wiedziec jaki masz centralny wtedy podlaczasz wedlug jednegoznich ... po schematach wnioskuje ze masz alarm STIG chyba ze schematy skads sciagnales

Awatar użytkownika
SCK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:41
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: SCK » 10 lip 2008, 10:16

Wybór schematu zależeć będzie od typu centralnego zamka jaki posiadasz.
Jeśli zamierzasz dopiero montować takowy i zakupiłeś go razem z alarmem to po znajomej kserówce, którą załączyłeś wnioskuje, że będzie to schemat nr 1 - sterowanie masą.
Co do przekaźnika - styki sterujące 85 i 86 wpinasz w centrale alarmu i jeśli popłynie nimi prąd zwierają sie styki 30-87, w przeciwnym wypadku zwarte są 30-87a (możesz je wpiąć szeregowo np. w zapłon).

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 10 lip 2008, 16:11

Tutaj masz chyba najwięcej informacji na temat montażu alarmów.

viewtopic.php?t=12965

Awatar użytkownika
maniac537
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 01 maja 2008, 18:46
Lokalizacja: Koneck (Kuj-Pom)

Post autor: maniac537 » 10 lip 2008, 22:03

A mam pytanie ten przekaźnik tzw "blokada po zapłonie" można podłączyć tak aby wyłączał pompę paliwowa jak samochód przejdzie na gaz?? Jak tak to jak to zrobić??

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 10 lip 2008, 22:23

najlepiej wtedy rozłączyc plus który steruje tym przełącznikeim od gazu( z reguły gazownicy wpinają sie pod cewke) i dodatkowo można puścić przez ten przekaźnik (oczywiście przez zenerki wszystko) plus np od kompa albo od sterowania czujnika polozenia wałem i wtedy złodzieje beda mieli nie lada problem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl