Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3A] wartosci cisnienia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

[b3 3A] wartosci cisnienia

Post autor: czester-11 » 12 lip 2008, 08:36

witam

jakie powinny byc wartosci cisnienia w cylindrach w silniku 3A

u mnie wyglada to tak:

1-200/14

2-202/14.1

3-225'15

4-225/16

niewiem ktore wartosci sie bierze pod uwage czy te kg/m2 czy lm/?? jak by
ktoa mogl to napiszcie albo dajcie jakis trop gdzie znalezc te dane.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 12 lip 2008, 10:24

Prawidłowe ciśnienie sprężania dla Twojego silnika powinno wynosić 10.5-13.5 bar .
natomiast minimalne ciśnienie 7.5 bar.
Nie wiem co to za wartości podałeś ale jakby były w bar-ach to rewelka.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 12 lip 2008, 10:55

te drogie wartosci "
1-14
2-14.1
3-15
4-16
to wartosci w barach , kolejnosc cylindów od podszybia .. mozliwe sa takie wartosci?? czy cos z miernikiem nie tak?

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 12 lip 2008, 10:59

możliwe jak była planowana głowica i przy super sprawnym silniku :-)

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 12 lip 2008, 11:09

Nie chce nikogo straszyć czy się wymądrzać ale zbyt duże ciśnienie sprężania nie zawsze dobrze świadczy o motorze ;-) Znam przypadek gdzie w głowicy (silnik V6) było sprężanie kolejno 16 13 12 jak się okazało cylinder ze sprężaniem 16 był dodatkowo "uszczelniany" przez olej ;-)
Jeśli motor chodzi Ci równo, nie szarpie podczas przyśpieszania a z silnika nie ubywa oleju to nie masz się czym martwić <ok>

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 12 lip 2008, 15:02

nie szarpie silnikiem, anie nic sie nie dzieje z jego praca chodzi rowno i na pb i lpg. oleju tez nie bierze ani grama bo wymienione mam uszczelniacze zaworowe i od wrzesnia ubieglebo roku nie dolalem nic a stan jest caly czas moze jakas znikoma ilosc spalil ale to normalne.

wiec mam dobry silniczek z tego wynika :)

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 12 lip 2008, 15:04

czester-11 pisze:wiec mam dobry silniczek z tego wynika :)
Nie pozostaje Ci nic innego jak tylko się cieszyć <ok>

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 12 lip 2008, 15:35

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: <ok> <ok> to sie ciesze :lol: :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl