[AUDI 80 B4 1,9 TDI 1Z] maglownica problem
[AUDI 80 B4 1,9 TDI 1Z] maglownica problem
witam mam problem.musze podkrecic troche srube z maglownicy,chodzi o ta de reg cisnienia w maglownicy,a zielonego pojecia nie mam jak to zrobic.prosze o pomoc i wskazowki z gory dzieki wielkie
TY TY I TYLKO TY, JESTEŚ MOJĄ DAMĄ
.............A U D I.....................
.............A U D I.....................
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale o jaką śrubę do regulacji ciśnienia chodzi ? Z tego co wiem jak ciśnienie jets za małe to jest pompa do wymiany. Jedyna śruba regulacyjna w przekładni kierowniczej służy do regulacji luzu międzyzębnego na listwie (np. żeby wyeliminować stuki) i robi się to tak jak opisał noorbi.
Opisz może co się dzieje i jakie masz objawy.
Pozdrawiam.
Opisz może co się dzieje i jakie masz objawy.
Pozdrawiam.
spoko widze to ale jak tam dojsc z kluczem???????? zero szans to wychodzi na to ze jest za serwem
[ Dodano: 2008-07-12, 16:35 ]
tam nawet reki nie da sie pod serwo wsunac
[ Dodano: 2008-07-12, 16:45 ]
bardzo prosze o jakies wskazowki jak sie dostac do tej sruby dzieki
[ Dodano: 2008-07-12, 16:35 ]
tam nawet reki nie da sie pod serwo wsunac
[ Dodano: 2008-07-12, 16:45 ]
bardzo prosze o jakies wskazowki jak sie dostac do tej sruby dzieki
TY TY I TYLKO TY, JESTEŚ MOJĄ DAMĄ
.............A U D I.....................
.............A U D I.....................
Witam koledzy a może mi doradzicie jak ruszam samochodem na postoju czy na boki czy góra dół to słysze stuaknie taki charakterystyczny luz na jakimś podzespole z lewej strony auta patrząc od przodu, co to może być? luz na przekładni czy łącznik? może ktoś z was miał taki przypadek tuleje są jeszcze dobre a stukanie nie wydobywa się spod poduszek amorka.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga