Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT+ LPG] Stopione uszczelki w układzie chłodzenia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

[B4 ABT+ LPG] Stopione uszczelki w układzie chłodzenia

Post autor: radziobiker » 19 lip 2008, 19:34

Witam. Problem jak w temacie. Dokładnie chodzi o kruciec, który odchodzi od silnika (ten z czujnikami temp.) Dwa tygodnie temu wymieniałem tam w czujnikach uszczelki, bo się stopiły. Dzisiaj to samo. Co może być przyczyną. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 lip 2008, 19:55

Dziwne :-( . Jeśli układ nie jest zapowietrzony to na króćcu temperatura nie przekracza 100-110*C więc nie mam pojęcia jakim cudem mogłoby stopić gumową czy silikonową uszczelkę :roll: .

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 19 lip 2008, 20:04

Ciekawszą rzeczą jest to, że temp. nie przekracza podczas jazdy 70*C a w korku 90*C. Wentylatory natomiast sie włączają. Też nie wiem o co z tym chodzi.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 19 lip 2008, 20:33

Sądzę, że przyczyną mogą być dwie rzeczy. Pierwsze to jakiś nieodpowiedni silnie żrący płyn chłodniczy a drugie to jakaś partia oringów puszczona do sprzedaży z nieodpowiedniej jakości gumy.
Nic innego nie przychodzi mi do głowy bo jeśli to by było od temperatury to i krucieć zacząłby się topić.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 19 lip 2008, 21:30

ale chyba nikt nie leje borygo, choć nawet borygo nie jest tak żrące aby silikonowe uszczelki rozpuścić. Ja stawiam na felerny czujnik. Ten silikon co są wykonane uszczelki powinien wytrzymać około 350C jak nie więcej :roll:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 19 lip 2008, 21:46

kokolino1 pisze:Pierwsze to jakiś nieodpowiedni silnie żrący płyn chłodniczy
To chyba najbardziej logiczne wytłumaczenie. Proponuję zlać płyn, wypłukać układ i zalać oryginalnym G12. Może to trochę drogo wychodzi ale będzie pewność, że to nie wina płynu. Radziobiker, a nie wlewałeś/wsypywałeś czasem jakiegoś hiperuszczelniacza?

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 19 lip 2008, 21:59

Nie wsypywałem. Może rzeczywiście to wina płynu. I stąd te wszystkie problemy. Czy to skrzynia (automat) może tez inaczej działać jak jest felerny płyn?

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 19 lip 2008, 22:10

Dobry jest też Dynagel a już nie taki drogi, tylko nie mmożna go mieszać <ok> . Napewno nic nie spali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl