Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8] wiatrak chłodnicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ramzes11mirek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 02 lut 2008, 12:23
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[B3 1.8] wiatrak chłodnicy

Post autor: ramzes11mirek » 24 lip 2008, 19:32

Jak należy sprawdzić czy działają wiatrak chłodnicy?? Chciałbym to sprawdzić ponieważ wcześniej przy temp. powyżej 90 stopni wiatrak załączał się a teraz przy tej temperaturze nie ma żadnej reakcji :-/ najgorzej jest w mieście ponieważ łapie tą temperaturę i muszę stawać żeby się nie przegrzał. Czemu wiatrak się nie załącza??

Awatar użytkownika
_arek_2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 05 kwie 2007, 01:10
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

Post autor: _arek_2 » 24 lip 2008, 19:56

prawdopodobnie czujnik zwal kostkę z czujnika na chlodnicy i zmostuj kablem na kródko powinien się zalączyć ;-) oile nie to może umarl wiatrak moja tak miala jak przyszla z rajchu :evil:

Awatar użytkownika
putolw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 13 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: putolw » 24 lip 2008, 20:13

Możesz też podłączyć napięcie do silnika od wentylatora i zobaczysz czy silnik jest sprawny, jeśli tak, to na 99.99% walnięty masz termiczny wyłącznik wentylatora, w innych autach dość często się to zdarza, w audi raczej rzadko. Ewentualnie możesz sprawdzić jeszcze czy przewody dochodzące do czujnika nie są gdzieś uszkodzone.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 lip 2008, 20:16

_arek_2 pisze:prawdopodobnie czujnik zwal kostkę z czujnika na chlodnicy i zmostuj kablem na kródko powinien się zalączyć
Jak to będziesz robił to uważaj abyś mostkował kombinerkami czy czymś a nie gołymi rękoma. W przypadku zwarcia na silniku można się łatwo poparzyć. Aha i dla pewności rób to na włączonym zapłonie bo silnik może się czasami włączać na zapłonie tak jest u mnie.

ramzes11mirek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 02 lut 2008, 12:23
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: ramzes11mirek » 24 lip 2008, 21:01

już spróbowałem tak jak mówicie i wiatrak nawet nie drgnął :-(

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 lip 2008, 21:11

Nie jestem pewny ale sprawdź czy obwód wiatraka nie jest zabezpieczany jakimś bezpiecznikiem. I zobacz jeszcze sam silnik na krótko prosto z aku. Jak ruszy to wina gdzieś w układzie a jak nie to silnik do wymiany.

Awatar użytkownika
_arek_2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 05 kwie 2007, 01:10
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

Post autor: _arek_2 » 24 lip 2008, 21:12

no to masz przyczynę :cry: masz link może ci się przyda :lol: http://moto.allegro.pl/item399464461_we ... assat.html

ramzes11mirek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 02 lut 2008, 12:23
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: ramzes11mirek » 24 lip 2008, 21:16

sprawdzę to już jutro. sprawdzę dla pewności oby dwa wiatraki czy działają.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl