witam. ostatnio strzelil mi gaz w silniku 2.3 i okazalo sie ze poszla ta kopulka co jest na wtrysku ona przykrywa taka blaszke co jest w srodku i do niej sa podpiete weze, nie znam profesjonalnej nazwy, chcialem sie spytac ile takie moze kosztowac nowe oraz nazwe tej czesci. pozdrawiam.
[ Dodano: 2008-07-26, 08:23 ]
ta kopulka przykrywa przeplywomierz.
[ Dodano: 2008-07-26, 10:16 ]
zaznaczylem ta czesc na obrazku.
[80 b4 2.3]kopulka wtrysku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:06
-
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:06
ja jeżdzę codziennie do pracy (30km w obie strony po Warszawie), do tego co weekend jeżdżę do Wrocławia lub Lubinia, ewentualnie Kamiennej Góry (1000km). Nie narzekam, a auto mam ciężkie, a i 16V pali więcej niż 2.3.
Musisz zrozumieć, że różnicę gaz-benzyna wciągną Ci remonty, częstsze wymiany oleju, świec, układy zapłonowego, a jeśli nie remonty i ciągłe naprawy, to niepewność jazdy takim wstrętnym, zagazowanym, śmierdzącym motorem oraz ciągłe stresy... Wybór należy do Ciebie. Ja każdemu odradzam montaż gazu w tych silnikach, chyba że III generacji.
Musisz zrozumieć, że różnicę gaz-benzyna wciągną Ci remonty, częstsze wymiany oleju, świec, układy zapłonowego, a jeśli nie remonty i ciągłe naprawy, to niepewność jazdy takim wstrętnym, zagazowanym, śmierdzącym motorem oraz ciągłe stresy... Wybór należy do Ciebie. Ja każdemu odradzam montaż gazu w tych silnikach, chyba że III generacji.
A ja polecam blosa <ok>k44761 pisze:ja jeżdzę codziennie do pracy (30km w obie strony po Warszawie), do tego co weekend jeżdżę do Wrocławia lub Lubinia, ewentualnie Kamiennej Góry (1000km). Nie narzekam, a auto mam ciężkie, a i 16V pali więcej niż 2.3.
Musisz zrozumieć, że różnicę gaz-benzyna wciągną Ci remonty, częstsze wymiany oleju, świec, układy zapłonowego, a jeśli nie remonty i ciągłe naprawy, to niepewność jazdy takim wstrętnym, zagazowanym, śmierdzącym motorem oraz ciągłe stresy... Wybór należy do Ciebie. Ja każdemu odradzam montaż gazu w tych silnikach, chyba że III generacji.