Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 2.0 ABT]Czym się różnią Te amory?

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[ B4 2.0 ABT]Czym się różnią Te amory?

Post autor: MaXuS » 19 lip 2008, 15:40

znalazłem takie : http://www.venom24.pl/amo...rio-p-4125.html

i takie:
http://www.venom24.pl/amo...udi-p-4126.html


Może mi ktoś wyjaśnić czemu ten 2 komplet jest inny od pierwszego chodzi mi o to że w tym 2gim nie ma o co opierać sie sprężyna na przednich amorach.... o co tu chodzi???
Ostatnio zmieniony 28 lip 2008, 09:56 przez MaXuS, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 19 lip 2008, 17:04

to jest najniższa półka sportowych ;-) . ale chłokaki u mnie jeżdża na takich zestawach i sobie chwala :mrgreen:

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 19 lip 2008, 23:19

najniższa? to czym się rożni wyższa i ile w takim razie kosztuje?? :D

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 20 lip 2008, 08:24

np komplet Koni kosztuje cos koło 4tyś jak kiedyś patrzyłem (gwintowanych)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 lip 2008, 09:18

Wg mnie jakie bys nie kupił, to jak beda nowe i nie wylatane (obojetnie czy fest twarde czy nie) to i tak bediesz zadowolony, chocby dla tego ze amor sportowy jest inaczj zbudowany którszy skok inna praca itd. <ok>

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 lip 2008, 12:19

... po pierwsze to nigdzie nie znalazłem sprężynów obniżających 50/40 no chyba, że mowa o gwincie.

...po drugie to musisz szukać amortyzatorów o skróconym skoku, w innym przypadku sie po prostu wyleją.

...szukaj jakiś Bilstenów, np takich: http://cgi.ebay.de/Stossdaempfer-Sport- ... 18Q2el1247

... do tego powymieniaj poduszki, jak już będziesz robił zawieszenie.

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 20 lip 2008, 22:29

50/40 to taki przykład nie wiem ile przód mi siadł około pewnie 45 mm tył 40mm, Dlaczego muszę poduszki wymieniać?? No te na allegro za 400 zł są o skróconym skoku ;] I jeszcze jedno te o skróconym skoku są dużo twardsze ??

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 21 lip 2008, 18:59

MaXuS pisze:Dlaczego muszę poduszki wymieniać?
...ja Ci przecież nie każe wymieniać poduszek, tylko znając życie będą wykończone i należałoby sie je wymienić, no chyba ze wcześniej już to zrobiłeś.
MaXuS pisze:I jeszcze jedno te o skróconym skoku są dużo twardsze ??
...o twardości decyduje sprężyna, skrócone amorki stosuje sie do sportowych sprężyn.

Rób jak uważasz, Twoje auto Twoja piaskownica.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 lip 2008, 18:25

FranoF1 pisze:...o twardości decyduje sprężyna, skrócone amorki stosuje sie do sportowych sprężyn.
O Frano z tym sie nie zgodze, to amortyzator stanowi ponad 80 % sztywnosci zawiasu. Sprezyna tylko podczymuje a amor tłumi im tłumi mocniej tym auto jest twardsze, sprazyna równiez daje twardosc ale nie tyle co amortyzator.
FranoF1 pisze:... po pierwsze to nigdzie nie znalazłem sprężynów obniżających 50/40 no chyba, że mowa o gwincie.
Nie koniecznie, te -50mm bylo zrobione na zamówienie <piwo>

A co do amora to przydał by sie faktycznie skrócony skok bo bedzie dokadnie tak jak pisze Frano - wyleje sie amor po parokrotnym uderzeniu tłokiem o dno <ok>

maryjann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 236
Rejestracja: 12 kwie 2007, 13:22
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 24 lip 2008, 00:10

Ja mam sportowe zawieszenie gwintowane i u mnie na śląsku w Katowicach mam problem z amortyzatorami też patrzałem na te co kolega z allegro lecz jest w Katowicach 1 jedyny warsztat który mi robi zawieszenie, po prostu je regeneruje rok temu przód robiłem i miesiąc temu znów lecz jest ok. a chciałbym zakupić nowe. Nawet myślałem nad zamianą z kimś na normalne zawieszenie

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 28 lip 2008, 09:59

pomóżcie mi w tym pytaniu co jest w 1 wszym poście

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 28 lip 2008, 10:43

MaXuS pisze:Może mi ktoś wyjaśnić czemu ten 2 komplet jest inny od pierwszego chodzi mi o to że w tym 2gim nie ma o co opierać sie sprężyna na przednich amorach.... o co tu chodzi???
w pierwszym masz kpl. amortyzatory przednie w 2 są same wkłady amortyzator przód.

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 28 lip 2008, 13:45

A wkład amorów sportowych wszadze zamiast tych ori?? moich które mam teraz?

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 28 lip 2008, 14:21

MaXuS pisze:A wkład amorów sportowych wszadze zamiast tych ori
tak <ok>

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 28 lip 2008, 15:07

to które lepiej kupić??? te w całości czy same wkłady?? i czy przy wymianie amorów znowu powali mi sie zbieżność ?? Bo po wsadzeniu niskich sprężyn sportowych miałem 6mm różnicy a to podobno dużo ;] i 70 zł poszło w las.. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl