[90 B2 2.2 100KW] Czy ma złącze diagnostyczne?
[90 B2 2.2 100KW] Czy ma złącze diagnostyczne?
Witam!
Posiadam Audi 90 B2 85r. 135KM, zauważyłem że posiada ona w bagażniku ECU Bosh'a, i teraz natchnęło mnie czy przypadkiem to Audi niema gdzieś złącza diagnostycznego (tak jak w B3 OBDII) ?
Pytam, bo moja Audica pali ciut za dużo... i często "czuć w niej benzynę" po ostrzejszej jeździe i na wolnych obrotach silnik nie chodzi równo...jakby nie palił na którymś cylindrze co jakiś czas... stad to pytanie...może ECU wykryło jakieś błędy jeśli takowe jest na tyle inteligentne
ps. swoją drogą...zna ktoś jakiś serwis który założyłby do tego Audi Gaz LPG? I w jakiej cenie mniej więcej?
ps2. Czy ktoś ma pomysł na niedochodzące napięcie do silnika pompki spryskiwacza? (dochodzi do niego ze 3V i ledwo co daje na szyby...a właściwie wcale)
Pozdrawiam!
Posiadam Audi 90 B2 85r. 135KM, zauważyłem że posiada ona w bagażniku ECU Bosh'a, i teraz natchnęło mnie czy przypadkiem to Audi niema gdzieś złącza diagnostycznego (tak jak w B3 OBDII) ?
Pytam, bo moja Audica pali ciut za dużo... i często "czuć w niej benzynę" po ostrzejszej jeździe i na wolnych obrotach silnik nie chodzi równo...jakby nie palił na którymś cylindrze co jakiś czas... stad to pytanie...może ECU wykryło jakieś błędy jeśli takowe jest na tyle inteligentne
ps. swoją drogą...zna ktoś jakiś serwis który założyłby do tego Audi Gaz LPG? I w jakiej cenie mniej więcej?
ps2. Czy ktoś ma pomysł na niedochodzące napięcie do silnika pompki spryskiwacza? (dochodzi do niego ze 3V i ledwo co daje na szyby...a właściwie wcale)
Pozdrawiam!
Witam,
dolot...to Audi jest z 85r. i wcale nie zdziwiłbym się gdyby nie miało wymienianego filtra powietrza od nowości...ale jak patrzyłem jak dobrać się do niego...to wycofałem się...trzeba rozebrać pół osprzętu silnika żeby się do niego dostać więc pod chmurką tego nie zrobię...
a co z tym złączem ECU?
ps. przecież witam się z każdym postem - "Witam" na początku
dolot...to Audi jest z 85r. i wcale nie zdziwiłbym się gdyby nie miało wymienianego filtra powietrza od nowości...ale jak patrzyłem jak dobrać się do niego...to wycofałem się...trzeba rozebrać pół osprzętu silnika żeby się do niego dostać więc pod chmurką tego nie zrobię...
a co z tym złączem ECU?
ps. przecież witam się z każdym postem - "Witam" na początku
- Na próbniku z diodą świecącą lub na lampce kontrolnej silnika na tablicy rozdzielczej pojawi się migający kod. -opis z programu-ma takie dwie kostki dwu pinowe-B4 przy bezpiecznikach,B3 w półce pod nogami kierowcy.Czyli coś tam się da odczytać-pod warunkiem,że ta lampka sprawna w tablicy rozdzielczej
Witam,
rozumiem, ale gdzie i jak podłączyć próbnik? lub też jak wywołać wyświetlenie poprzez miganie kontrolką przez ECU? bo w polonezie trzeba np. złączyć 2 styki w gnieździe ODBII a tutaj może coś w bezpiecznikach? jak to zrobić?
ps. wczoraj się uparłem na zbadanie tego filtra powietrza...okazało się że prawie nówka sztuka...jak na razie wykręciłem 2 świece (ciemno się już zrobiło...wiec dalszych nie wykręcałem) i widać po nich że spalanie mają dobre...czyli mieszanka też dobra (ceglasty kolor) świece są "3 punktowe", a i niezależnie jak się okazało od obrotów (czy będzie 500rpm czy 3500rpm) któryś gar przerywa ;-(
aha...jeszcze jedno...jak podniosłem maskę i zapaliłem silnik...słychać nieprzyjemny klekot...czegoś...jak w dieslu prawie ;( co to może być?
rozumiem, ale gdzie i jak podłączyć próbnik? lub też jak wywołać wyświetlenie poprzez miganie kontrolką przez ECU? bo w polonezie trzeba np. złączyć 2 styki w gnieździe ODBII a tutaj może coś w bezpiecznikach? jak to zrobić?
ps. wczoraj się uparłem na zbadanie tego filtra powietrza...okazało się że prawie nówka sztuka...jak na razie wykręciłem 2 świece (ciemno się już zrobiło...wiec dalszych nie wykręcałem) i widać po nich że spalanie mają dobre...czyli mieszanka też dobra (ceglasty kolor) świece są "3 punktowe", a i niezależnie jak się okazało od obrotów (czy będzie 500rpm czy 3500rpm) któryś gar przerywa ;-(
aha...jeszcze jedno...jak podniosłem maskę i zapaliłem silnik...słychać nieprzyjemny klekot...czegoś...jak w dieslu prawie ;( co to może być?
żebym wiedział co to jest i jak to wygląda...to bym Ci powiedział...jednak poczytałem trochę o tej pompie podciśnienia i podobnież jak się na chodzącym silniku kilka razy mocno hamulec wciśnie to przestaje klekotać jeśli to właśnie ta pompka...niestety u mnie nie przestaje...więc coś z zaworami, swoją drogą...nie zawsze klekocze...jak jest rozgrzany zazwyczaj klekocze ale zdarza się też że po przygazowaniu przestaje...nowy200 pisze:vacumpompa