:mrgreen: Witam mam pytanko odnośnie mojej Niuni (B3 RU (Gaźnik 75km tylko ))...
Czy da się jakoś zwiększyć moc tego oto silniczka??...jak tak to w jaki w miare tani sposób..Pozdrawiam
[b3 1.8 RU] Jak zwiększyć moc - sens ?
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
[b3 1.8 RU] Jak zwiększyć moc - sens ?
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 21:17 przez KLAKSON, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko można zrobić jeżeli się chce i oczywiście ma na to fundusze, pytanie tylko ile mocy zyskasz i za jaką kasę, a później staniesz na światłach koło B3 z silnikiem 2.0 i dostaniesz po du... więc taniej włożyć coś fabrycznie mocniejszego, przynajmniej trwałość nie ucierpi lub kupić auto z mocniejszym silnikiem.
Moim zdaniem jakieś podwyższanie mocy nie ma sensu. Ważne, żeby auto miało moc fabryczną. Pojeździsz, znudzi Ci się buda i kupisz inne, mocniejsze.
Powiedzmy że nawet jakimś cudem zwiększysz moc 15 KM, masz wtedy 90 KM, silnik i tak będzie bardziej wysilony i mniej elastyczny niż seryjne 2.0 na gaźniku np. Za tą kasę skup się raczej na dobrym stanie technicznym.
Powiedzmy że nawet jakimś cudem zwiększysz moc 15 KM, masz wtedy 90 KM, silnik i tak będzie bardziej wysilony i mniej elastyczny niż seryjne 2.0 na gaźniku np. Za tą kasę skup się raczej na dobrym stanie technicznym.
Siemanko,
sory ze sie wbilem do tematu kolego
najpierw zmienilem PM na JN bo niepodobal mi sie okragly filtr ;p niemyslalem o przyroscie mocy teraz mimo tego ze nie moge tym autem jezdic (sprawy prawne)
to mysle o montazu silnika mocniejszego myslalem juz o 2.0 16V na mechanicznym wtrysku, albo o PG z corrado ;P EFI z kompresorem.
Ale ostatnio wpadl mi w rece moj stary blok od PM jest to ten sam bloczek ktory jest stosowany do silnikow 2E w golfach GTI, wiec pomyslalem moze moze znalezsc glowice od 2E cala wiazke tez juz znalazlem i zlozyc silniczek na 2E, dlatego mysle o moim bloku bo z rok temu byly wstawiane tuleje cylindrow :mrgreen: a ECU mysle ze poradzilo sobie z doladowaniem 0,5 bez przeprogramowania wiecie co mam na mysli ??
silnik 2E + turbawka, jezeli ktos by mogl mi jakis informacji udzielic na ten temat byl bym bardzo wdzieczny
Jaki przyrozt mocy mozna by osoagnac gdyby taka turbina dmuchala w zakresie 0,5-1,0 ?nigdy nie umialem liczyc %-)
i nie musicie nic pisac wiem jakie koszta wchodza w gre, chociaz by wyspawanie kolektora to juz nie male pieniadze ale coz jak sie bawic to sie bawic drzwi wyjebac okna wstawic
sory ze sie wbilem do tematu kolego
ale tez nad tym myslalemKLAKSON
najpierw zmienilem PM na JN bo niepodobal mi sie okragly filtr ;p niemyslalem o przyroscie mocy teraz mimo tego ze nie moge tym autem jezdic (sprawy prawne)
to mysle o montazu silnika mocniejszego myslalem juz o 2.0 16V na mechanicznym wtrysku, albo o PG z corrado ;P EFI z kompresorem.
Ale ostatnio wpadl mi w rece moj stary blok od PM jest to ten sam bloczek ktory jest stosowany do silnikow 2E w golfach GTI, wiec pomyslalem moze moze znalezsc glowice od 2E cala wiazke tez juz znalazlem i zlozyc silniczek na 2E, dlatego mysle o moim bloku bo z rok temu byly wstawiane tuleje cylindrow :mrgreen: a ECU mysle ze poradzilo sobie z doladowaniem 0,5 bez przeprogramowania wiecie co mam na mysli ??
silnik 2E + turbawka, jezeli ktos by mogl mi jakis informacji udzielic na ten temat byl bym bardzo wdzieczny
Jaki przyrozt mocy mozna by osoagnac gdyby taka turbina dmuchala w zakresie 0,5-1,0 ?nigdy nie umialem liczyc %-)
i nie musicie nic pisac wiem jakie koszta wchodza w gre, chociaz by wyspawanie kolektora to juz nie male pieniadze ale coz jak sie bawic to sie bawic drzwi wyjebac okna wstawic