Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] moduł domykania szyb

ODPOWIEDZ
Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

[B4] moduł domykania szyb

Post autor: Jelly » 12 lut 2007, 11:37

Witam
wiem ze w B4 nie bylo niestety modułu domykania szyb a bardzo mi tego brakuje. Montowal moze ktos z Was to w swoim samochodzie?
Znalazlem na Allegro modul domykania szyb
http://www.allegro.pl/item161838297_pro ... t_hit.html
ale nie jestem elektrykiem i nie wiem czy bedzie dzialac i czy poradze sobie z montażem.
Jest ktos w stanie pomoc mi w tej kwestii?? nie chce wyrzucic kasy w błoto.
Pozdrawiam:)
Ostatnio zmieniony 12 lut 2007, 16:37 przez Jelly, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 12 lut 2007, 16:25

Mój kumpel ma podobno Audi b4 z oryginalnym modułem domykania szyb. Z tego co pamietam jak się chwalił to działa to po przekręceniu kluczyka w drzwiach w jedna ze stron. Wydaje mi się, że mówił prawdę gdyż w garażu mam klamkę z czujnikiem, który przy obracaniu bębenka zwierał dwa styki. Nadmieniam, że może to być coś od alarmu, ale napewno nie jest to od centralnego zamka.

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 12 lut 2007, 19:17

bardzo watpie zebym dostal gdzies oryginalny moduł, dlatego moje pytanie czy taki uniwersalny jak na Allegro bedzie dzialal :?:

quattros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 12 mar 2007, 11:21
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: quattros » 14 mar 2007, 12:28