[b4 80 1z] sztanga turbo ??
[b4 80 1z] sztanga turbo ??
ma może ktoś zdjęcie w jakim miejscu znajduje się sztanga sterująca turbiną
z góry bardzo dziękuje
z góry bardzo dziękuje
A ja się podłączę pod temat i chcę zapytać jak powinna się zachowywać ta sztanga na biegu jałowym podczas gazowania? Czy powinna się w jakiś sposób ruszać? I czy można ją ruszać ręcznie? Jeśli tak to w którą stronę można ją poruszyć? Czy ma wchodzić do środka tej puszki z wężykiem czy też do góry- z tej drugiej strony?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Generalnie sztangi te w tych turbinach bardzo zadko ulegaja zapieczeniu i to najczesciej w pozycji zamknietej co powoduje przeładowanie i totalna utrate mocy z racji przeładowania i ciecia dawek. Aby dowiedzieć sie co jest nie tak o ile wogóle coś jest nie tak, to nie pozostaje Ci nic innego jak zlogowac auto przy pomocy vaga w tescie dynamicznym, grupy 003, 008, 011 wtedy bedzie mozna coś powiedziec wiecej. Dodatkowo mozesz zlogować grupe 000.