Witam. Mam 1Z na Boschu. Zalogowałem grupe 000,tylko na postoju, bo w biegu nie miał kto prowadzić .Mam prośbę o możliwość oceny. Wiem że bada się tylko przy temp. 90 stopni, ale ja zrobiłem pierwszy log zaraz po odpaleniu-chodziło o porównanie.
1)Zaraz po odpaleniu 1)040 2)051 3)000 4)032 5)116 6)118 7)170 8)106 9)115 10)091.
2)Temp. Płynu przed 90 st. 1)041 2)052 3)000 4)020 5)116 6)118 7)068 8)113 9)140 10)149
Dodam ze mam ustawioną na KTS dużą dawkę 3mg/skok-Czy nie zaduża?. W audi i vw jest tak czym niższa cyfra to większa dawka. Jak piszę źle to mnie poprawcie. Liczę na komentarze
[B4 1Z] Prośba o sprawdzenie grupy 000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wystarczy poszukac na forum badz nawet na googlach i sam sobie odpowiesz na pytanie czy wszystko jest ok.....
1-obroty silnika
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka
Na biegu jałowym (wartosci jakie powinny byc uzyskane)
1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Ciśnienie w Dolocie
6. Ciśnienie Atmosferyczne
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej
8. Temperatura Powietrza Zewnetrzna
9. Temperatura Paliwa
10. W zaleznosci od wersji softu odpowiednia przepływka
Dane dla testu dynamicznego (własciwe jakie powinny byc uzyskane).
1. 130...190 (190 = 4000 rpm)
2. 190...245
3. 255 (pedał gazu 100 %)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania)
6. Ćiśnienie Atmosferyczne
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej
8. Temperatura Powietrza w Dolocie
9. Temperatura Paliwa
10. Wsjazania w Zaleznosci od Wersji Softu i Przepływki.
1-obroty silnika
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka
Na biegu jałowym (wartosci jakie powinny byc uzyskane)
1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Ciśnienie w Dolocie
6. Ciśnienie Atmosferyczne
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej
8. Temperatura Powietrza Zewnetrzna
9. Temperatura Paliwa
10. W zaleznosci od wersji softu odpowiednia przepływka
Dane dla testu dynamicznego (własciwe jakie powinny byc uzyskane).
1. 130...190 (190 = 4000 rpm)
2. 190...245
3. 255 (pedał gazu 100 %)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania)
6. Ćiśnienie Atmosferyczne
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej
8. Temperatura Powietrza w Dolocie
9. Temperatura Paliwa
10. Wsjazania w Zaleznosci od Wersji Softu i Przepływki.
Co do dawki paliwa widać nawet po skali ze jest jeszcze w normie pozatym 3mg /skok to nie jest jeszcze duzo, efektem tego masz lepsze odpalanie z rana i wiecej mocy pod noga spalanie zostaje praktycznie nie zmienne, dawke paliwa praktycznie mozna zwiekszac do tego poziomu az nie zacznie trzepac silnkiem <ok>joan.casrex pisze:Dodam ze mam ustawioną na KTS dużą dawkę 3mg/skok-Czy nie zaduża?. W audi i vw jest tak czym niższa cyfra to większa dawka. Jak piszę źle to mnie poprawcie. Liczę na komentarze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29