[Coupe B3/B4]problem z nawiewem
[Coupe B3/B4]problem z nawiewem
a ja mam takie pytanie-po wymianie nagrzewnicy nie dziala mi nawiew na 2ch pierwszych predkosciach...w czym lezy wina ??gdzies na wierzchu czy trzeba sie gzebac gleboko w desce ??
Ostatnio zmieniony 14 gru 2006, 22:00 przez Cysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem to samo ale raczej będzie ciężko dobrać odpowiednie żeby po godzinie oracy się nie popaliły od obciążenia. Proponuje Ci pryginalny rezystor widziałem na allegro za 50 zeta bo w sklepie raczej nie do zdobycia a jak tak to za kosmiczną sumę.szogun0 pisze:podobno jest mozliwość zamontowania zwykłych rezystorów szeregowo w zamian za spaloną część.
tylko się nie lutuje, a skręca te rezystory, aby od temp. się nie rozłączyły.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 sty 2007, 15:06
- Lokalizacja: Piła
Jeżeli chodzi o nawiew na 1 i 2 biegu to jest jeszcze inna prozaiczna przyczyna. Zanim kupisz nowy rezystor wymontuj stary i daj go do sprawdzenia. Jak będzie dobry to przyczyna leży w samym przełączniku - poprostu końcówka pokrętła nawiewu jest mimośrodowa i kiedy ją obracasz to zoałańcza pokolei 4 styki.
Można to samemu naprawić wystarczy podgiąć blaszki tylko wyciągnąc cały mechanizm to już inna bajka.
Jak się zdecydujesz to szukaj mnie na gg udziele wszystkich info. jekie posiadam w tej kwestii.
Pozdrawiam
Można to samemu naprawić wystarczy podgiąć blaszki tylko wyciągnąc cały mechanizm to już inna bajka.
Jak się zdecydujesz to szukaj mnie na gg udziele wszystkich info. jekie posiadam w tej kwestii.
Pozdrawiam
- Brother_red
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 21 sty 2007, 20:58
- Lokalizacja: Kwidzyn
W pierwszej kolejności zdejmij panel sterowania nawiewami! Kręć pokretłem i patrz czy dobrze suwa sie po blaszanych listkach. Czasem wystarczy dogiać jedną z blaszek i psiknąć preparatem WD40 lub innym o tym samy działaniu! Jak to nie pomoże zostaje Tobie tylko dostać sie do dmuchawy ( zdemontuj skrytkę ) Na dmuchawie widać "opornice" wyciągnij ją i jak masz możliwość podłóż z innej audi! Jak nie masz po prostu oddaj swoja do sprawdzenia! W sklepie napewno będzie droga sprawa, ale są na szczęscie jeszcze szroty :mrgreen:
ja mam podobny problem, tyle że u mnie nadmuch działa tylko na najniższym biegu. czyli dmucha baaardzo słabo. wogole wydaje mi sie ze nie ma różnicy czy mam na I czy na ostatnim biegu, dmucha gorzej jakbym sam dmuchał.
filtr przeciwpyłkowy wyjąłem całkiem, jest ciu ciut lepiej ale dalej tragedia. najgrosze ze cieplo w srodku przy takim nadmuchu robi sie bardzo długo...
co to moze byc?
filtr przeciwpyłkowy wyjąłem całkiem, jest ciu ciut lepiej ale dalej tragedia. najgrosze ze cieplo w srodku przy takim nadmuchu robi sie bardzo długo...
co to moze byc?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 sty 2008, 20:41
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 gru 2007, 13:38
musisz mocno je chwycic i pociagnac do siebie, lub podwazyc po stronie przeciwnej niz biala strzalka, pozniej odkrecasz dwie srobki i zdejmujesz panel a nastepnie cztery srubki o uwalniasz mechanizm, problem w tym ze ciezko go obrocic lub ustawic tak by sie dostac do blaszek i ja mam z tym cholerny problem, psikalem tam tylko wd40 i srodkiem do czysczenia z tluszczu ale to nic nie dalo