[b4 z1] dobija tyl
[b4 z1] dobija tyl
nowe amorki gaz nowe sprg oraz odboje a na dolkach dobija jak na sportowych sprg chodzi o tyl co powiecie na to
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wg mnie sa tylko dwie odpowiedzi, jedna to taka ze coś jest źle dobrane np złe spirngi badz złe amory lub poprostu towar jest marnej jakosci, innej odpowiedzi na to nie ma skoro wszystko jest nowe. I to co opisałes jest mozliwe przy max załadunku i za duzych predosciach i to nawet na nowym zawiasie.
springi to magnum sa 052 amor sachs advantage
[ Dodano: 2008-08-09, 21:39 ]
a moze byc ze cos zle poskladalem umnie pierscien lozyskujacy to 2 jakby tulejki gumowe a wogule to nie mam tylu drobiazgow co w schemacie wiec moze tu jest przyczyna
[ Dodano: 2008-08-09, 21:42 ]
dodam jeszcze ze tuczenie wystepuje przy normalnej jezdzie miejskiej garby dolki itp
[ Dodano: 2008-08-09, 21:47 ]
faktycznie to wyglada jakby nowe amorki wogule nie trzymaly kolo wpada w dziure i tucze a na postoju przy naciskaniu budy trzyma nic nie buja
[ Dodano: 2008-08-09, 21:39 ]
a moze byc ze cos zle poskladalem umnie pierscien lozyskujacy to 2 jakby tulejki gumowe a wogule to nie mam tylu drobiazgow co w schemacie wiec moze tu jest przyczyna
[ Dodano: 2008-08-09, 21:42 ]
dodam jeszcze ze tuczenie wystepuje przy normalnej jezdzie miejskiej garby dolki itp
[ Dodano: 2008-08-09, 21:47 ]
faktycznie to wyglada jakby nowe amorki wogule nie trzymaly kolo wpada w dziure i tucze a na postoju przy naciskaniu budy trzyma nic nie buja
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Na 100 % to mozna byc tylko pewym podatków i śmierci, ja bym nie byl taki szybki w osadach bo wystarczy ze kolega nie dał jakiejs podkładki a sam napisał ze jest mniej czesci niz na schemacie.... luleje zeby sprawdzic to najlepiej jest odkrecić na dole oba amory i wtedy sprawdzić dokladnie cała belke bo na spietych amorach belka bedize sztywna i nawet brecha nie wybadasz luzu - chyba ze tuleja juz całkiem wypadła i widac to gołym okiem <ok>paweł 22 pisze:Kolego masz do wymiany tuleje na 100%
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ja też bym stawiał na tuleje.u mnie też tył strasznie się trzaskał nawet na małych dziurach.tuleje po wyciagnięciu nie wyglądały źle ale mimo to po założeniu nowych wszystko ucichło.jak bujałem lekko tyłem samochodu na boki to było doskonale widac i czuc że tuleja jest do wymiany...jedź na trzepaczki i wszystko będzie wiadomo...
Odświeżę temat.
Otóż, jakiś czas temu (marzec - kwiecień) wymieniłem tuleje tylnej belki ponieważ dobijało mi na nierównościach, towarzyszył temu straszny huk i działo się to niezależnie od obciążenia pojazdu. Z braku możliwości zakupiłem tuleje firmy Meyle i założyłem. W efekcie pozbyłem się w/w problemów. Problem w tym, że od jakiegoś miesiąca borykam się z identycznym problemem. Czy to możliwe, że po kilku miesiącach i ok 10kkm nowe tuleje się już wyrobiły?
Otóż, jakiś czas temu (marzec - kwiecień) wymieniłem tuleje tylnej belki ponieważ dobijało mi na nierównościach, towarzyszył temu straszny huk i działo się to niezależnie od obciążenia pojazdu. Z braku możliwości zakupiłem tuleje firmy Meyle i założyłem. W efekcie pozbyłem się w/w problemów. Problem w tym, że od jakiegoś miesiąca borykam się z identycznym problemem. Czy to możliwe, że po kilku miesiącach i ok 10kkm nowe tuleje się już wyrobiły?