[80 B4 ABK 2,0]Układ paliwowy
[80 B4 ABK 2,0]Układ paliwowy
Witam kolega ma takowy problem iz nie ma odpowiedniego cisnienia na wtryskach i nie chce odpalac auto na benzynie i pytanie czy to moze byc pompa paliwa czy jeszcze cos innego ?Czy jest jeszcze jakas inna pompa do tego ktora trzyma cisnienie ? Wtryski sa elektroniczne .Po odpaleniu od 1500rpm w gore chodzi wszystko normalnie a na wolnych obrotach nie czujnik wolnych obrotow jest sprawny
Wczoraj zauwazyłem u siebie nastepujący objaw. Silnik odpala normalnie( na zimnym) ale jak postoi chwile na wolnych obrotach to musze mu mocno depnąć przy ruszaniu żeby sie przydławił i jak lekko daje gazu jest OK ale jak depne to jakby sie przydławiał z braku paliwa, po popuszczeniu gazu jedzie dalej. Jak dłuzej przytrzymama mocno gazu to przyspiesza takimi skokami. Moje pytanie jest takie czy moze byc to pompa bo od pół roku piszczy :?: oraz czy jak odepne wężyk podcisnienia od reg. cisnienia paliwa to cisnienie sie zwieksza czy zmniejsza. :?:
Zmierz ciśnienie tłoczenia paliwa jakie wytwarza pompa wtedy coś więcej poradzimy. Po samym fakcie, że pracuje trudno jest stwierdzić, że jest w pełni sprawna.Canibal pisze:a moze ktos tak odpowie na moj problem ?
Ciężko jest coś powiedzieć, zwłaszcza, że z Twojej strony padają tylko pytania, natomiast brak jest reakcji w stylu "sprawdziłem to i to, jest tak i tak".
Nikt z nas nie jest tu wróżką.
Sprawdź przekaźnik odłączający wtryskiwacze od sterownika przy pracy na LPG.
Może nie domyka sie zaworek gazowy i przy pracy na PB ciagnie dwa paliwa.
Może masz zepsuty regulator ciśnnienia paliwa i mimo tego że pompa pracuje nie ma odpowiedniego ciśnienia w układzie.
Żeby jednak się o tym przekonać trzeba wziąść się do roboty.
coz chcialem wyswiadczyc przysluge znajomemu tym tematem bo mnie prosil niestety z nim ciezko sie dogadac rozmawiajac z nim mowilem mu co ma sprawdzic i wedlug niego wszystko dziala bo jezdzil na starym silniku i mial to samo a jezdzil na tym nowym silniku ale w innym aucie w tym z ktorego je bral i mowil ze silnik chodzil tak jak powinien
[80 B4 2.0E ABK] awaria pompy paliwa w baku???
Witam problem ma taki że po przejechaniu paru kilometrów auto za bardzo nie chciało zapalić tak jak by chciało zapalić ale jak by nie dochodziło paliwo ale za drugim razem zapalił.Po dojechaniu do pracy od tamtego zdazenia bylo jakieś 4km dojechałem zgasiłem chciałem zakręcić dla pewności czy jest ok ,nie stety nie zapalił tak jak by chciał zaskoczyć ale klapa nie słyszałem załańczającej pompy w baku!.więc pisałem do Solskiera sprawdziłem czujniki na krućcu odpalaniem z odłączonymi i nic,podpiąłem spowrotem i o dziwo zapalił już zadowolony że wszystko działa jednak nie.Po uruchomieniu ze 4 razy za kolejnym nie odpalił wyjęłem pompe z baku nic nie znalazłem zadnej wzrokowo usterki,więc włożyłem tak jak było przekręcam kluczyk i zapalił w drodze powrotnej do domu modliłem się że by nie zgasł ale w trasie po mocnym depnieciu gazu ok 4000 obrotów i mniał chwilowe tak jak by nie dochodziło paliwo ale ująłem noge z gazu i jechał dalej i teraz nie wiem co tak naprawdę się dzieje przypomne że już wcześniej mniałem że w trasie kilka razy mi szarpnął tak jak wcześniej
i prosze forumowiczów o pomoc co to może być nie mam za bardzo na razie gdzie jechać pod VAG mechanicy w okolicy to ciemnota każdy ręce rozkłada,i nie wiem co robić czy to pompa jeżeli wcześniej nie było jej słychać po przekręceniu zapłonu to cośjest nie tak jeszcze raz proszęo pomoc chciałbym to jeszcze dzisiaj naprawić
[ Dodano: 2008-08-28, 17:07 ]
mój temat można zamknąć wymieniłem pompe paliwa i jest ok stara nie zawsze sie załączała jakies zwarcie w środku pompki było i nie kreciła
i prosze forumowiczów o pomoc co to może być nie mam za bardzo na razie gdzie jechać pod VAG mechanicy w okolicy to ciemnota każdy ręce rozkłada,i nie wiem co robić czy to pompa jeżeli wcześniej nie było jej słychać po przekręceniu zapłonu to cośjest nie tak jeszcze raz proszęo pomoc chciałbym to jeszcze dzisiaj naprawić
[ Dodano: 2008-08-28, 17:07 ]
mój temat można zamknąć wymieniłem pompe paliwa i jest ok stara nie zawsze sie załączała jakies zwarcie w środku pompki było i nie kreciła
ja miałem problem że dławił się silnik na benzynie i gasł jakby brakowało mu paliwa za to na LPG chodził dobrze jak odkręciłem przewód paliwowy to było paliwo z powietrzem i jak się okazało w baku było trochę brudów i smok pompki paliwowej był strasznie zapchany i ciągnęła trochę powietrza tam jest tak że pompka ma taką możliwość że bierze paliwo z góry siebie jeśli smok jest zapchany. ale jeśli to by było to to wtedy jeśli zatankuje się do pełna to powinno dobrze działać bo wtedy od góry też będzie paliwo. trochę niewygodna jest robota z wyciąganiem tego smoka. nie wiem czy to może być to ale warto sprawdzić