Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TDI 90KM 1Z]Problem z pedałem gazu?

ODPOWIEDZ
Paweł22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2008, 19:11
Lokalizacja: Przeworsk

[B4 1,9TDI 90KM 1Z]Problem z pedałem gazu?

Post autor: Paweł22 » 15 sie 2008, 18:27

Witam wszystkich klubowiczów.

Mam problem przy swojej B4 1,9TDI z 93r że po nacisnięciu na gaz i trzymaniu go w jednej pozycji to samochód po chwili zaczyna nieruwno pracować i obroty maleją. :-( Tak samo jest za każdym ponownym naciśnięciem pedału gazu, nawet jadąc pomału i trzymając nogę na pedale gazu w jednym miejscu to również dzieje sie tak samo. Może ktoś wie jaka jest tego przyczyna i mógł by mo pomoc.

Pozdr.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2008, 18:35 przez Paweł22, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 sie 2008, 18:30

Popraw temat - regulamin. Z tego co piszesz to problem moze tkwić w potencjometrze padała gazu, ale to nie jest pewne, dobrze było by podłaczyć vaga i zobaczyc czy w ecu nie ma jakiś zarejstrowanych błedów, jesli nie to trzeba pomyslec nad innymi mozliwymi przyczynami problemu <ok>

Paweł22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2008, 19:11
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Paweł22 » 15 sie 2008, 18:40

Podłańczałem pod komputer ale łączy się tylko przy zapalonym silniku.
A co najdziwniejsze to przy samym koncy gazu na kompie wyskakuje błąd i się rozłańcza mechanik mi powiedział że może jest to wina jakiegoś czujnika przy pedale hamulca ten co podaje dane do komputera i czy to mozliwe? Bo nie wiem za co mam się brać

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 15 sie 2008, 20:13

Paweł22, jak dla mnie wina nastawnika potencjometrycznego

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 sie 2008, 20:27

Moze być to co pisze kolega Adamm, a co do rozłanczania sie to pewnie przez to ze w aucie jest dosc stary i wolny sterownik i przy pełnym gazie ma nie wiem jak to napisac "duzo do roboty" i traci komunikacje bo sie nie wyrabia <ok>

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 15 sie 2008, 20:51

Adamm pisze:Paweł22, jak dla mnie wina nastawnika potencjometrycznego
rozpracowałes wkoncu nastawnik potencjiometryczny? bo u mnie juz zaczyna nawalać obroty przy dodaniu gazu w chwili spadania od 1050 ob/min do 900 spadaja bardzo powoli(faluja w tym przedziale) najprawdopodobniej juz wyterte scieżki da sie cos z tym zrobić? podobno da sie przesunąć igiełke chodzacą po scieżce na bok ale jest to bardzo precyzyjna robota. miałeś z tym już doczynienia?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 16 sie 2008, 10:21

Opisywalem na forum jak sprawdzic VAG iem potencjometr pedalu gazu... poszukaj..

Pozdr

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 sie 2008, 11:34

moim zdaniem to tak jak pisze adamm nastawnik do czyszczenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl