gruzzz i tona spamu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
M@rcus, na ori lampy na blotnik od Avanta niestety mnie nie stać [w ASO 250zł sztuka], kupiłem zamienniki firmy Seima Italiana [niby włoskie a produkowane w chunach] - nie miałem większych problemów z montażem :mrgreen: kupione na allegro - 100zł sztuka.
dzięki za wsyztskie miłe słowa, ale... to nie koniec modów, w planach są kolejne, niestety czasu ciągle brak :roll: ale coś wymyślimy... :mrgreen:
AvantMan, no ja wiem, bo białe są piękne <ok> :mrgreen: :mrgreen: staram się jak mogę
BTW. dziś byłęm u mechanika żeby wymienić gaźnik [mój pluje benzyną - BARDZO :!: ], pływak zrypany [za dużo paliwa nabiera], wąż paliwowy był sparciały [dziurawy wręcz]i taka mała membramka puszczała paliwo
pływak w miare naprawiony, wąż paliwowy wymieniony - membramka dalej puszcza paliwo na zewnątrz. ciągle myślę jak to ogarnąć bo wielu ludzi mi mówiło że właśnie te gaźniki [pierburg] są nienaprawialne, może mi się uda ogarnąć ten temat, jeśli nie, to będę dalej szukał gaźnika wraz z obudową filtra [bądź bez - wtedy jesli będzie inna średnica gardz\ieli niż mam aktualnie - to filtr stożkowy]
cos wymyslimy... poki co kolejne setki kilometrow leca na gazie, a te autko az blaga zeby na benzynce pojezdzic... :roll:
Znajomy mnie zainspirował aby zrobić teoretyczny plan zmian na podstawie tego co jest dziś zatem to na górze to stan na dzien dzisiejszy, na dole - tak planuję auto zrobić
dzięki za wsyztskie miłe słowa, ale... to nie koniec modów, w planach są kolejne, niestety czasu ciągle brak :roll: ale coś wymyślimy... :mrgreen:
AvantMan, no ja wiem, bo białe są piękne <ok> :mrgreen: :mrgreen: staram się jak mogę
BTW. dziś byłęm u mechanika żeby wymienić gaźnik [mój pluje benzyną - BARDZO :!: ], pływak zrypany [za dużo paliwa nabiera], wąż paliwowy był sparciały [dziurawy wręcz]i taka mała membramka puszczała paliwo
pływak w miare naprawiony, wąż paliwowy wymieniony - membramka dalej puszcza paliwo na zewnątrz. ciągle myślę jak to ogarnąć bo wielu ludzi mi mówiło że właśnie te gaźniki [pierburg] są nienaprawialne, może mi się uda ogarnąć ten temat, jeśli nie, to będę dalej szukał gaźnika wraz z obudową filtra [bądź bez - wtedy jesli będzie inna średnica gardz\ieli niż mam aktualnie - to filtr stożkowy]
cos wymyslimy... poki co kolejne setki kilometrow leca na gazie, a te autko az blaga zeby na benzynce pojezdzic... :roll:
Znajomy mnie zainspirował aby zrobić teoretyczny plan zmian na podstawie tego co jest dziś zatem to na górze to stan na dzien dzisiejszy, na dole - tak planuję auto zrobić
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
GerB3, aktualnie mam 15" z rantem <ok> fotki na 1 stronie dokładniejsze
Daniello85, marcinelk13, wyglądałoby owszem, ale to by nie jeździło, dlatego jeżeli w tej budzie będzie ten silnik co jest - to jedyne co zrobię to przyciemnie szybki, takie felgi nie nadają sie do codziennej jazdy a jak na "niedzielnego kierowce" troszke kilometrow robie
Daniello85, marcinelk13, wyglądałoby owszem, ale to by nie jeździło, dlatego jeżeli w tej budzie będzie ten silnik co jest - to jedyne co zrobię to przyciemnie szybki, takie felgi nie nadają sie do codziennej jazdy a jak na "niedzielnego kierowce" troszke kilometrow robie