[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
ja mam taki problem mam alarm tego typu co jest na schemacie mam wszystko podłączone tak jak trzeba. Alarm działa zamyka otwiera wez problemu. Tylko jest taki problem ze jak auto zostanie otwarte i odczekam 30s i po tych 30sekundach go zamkne z pilota to on po około 20s zaczyna wyc i tak jest za kazdym razem. A natomiast gdy zamkne go odrazu gdy wyjde z auta to nie wyje. Podłączyłem mase z kranćówki pod te przewody co leca da lampki. Słyszałem ze na alarmie ustawia sie ten czas do krancówki do lampki ale ten alarm nie posiada tego. Jak to obejsc zeby mi nie wył za kazdym razem?
Przepraszam za offtop,nie chce zakładać nowego tematu, a nie wiem jaki sterownik mam wybrać. Mam centralny zamek i nie wiem czy taki http://allegro.pl/item399997956_sterowanie_c_zamkiem_mikro_ster_wer_lux_atest_pol.html sterownik będzie dobry? Czy jakiś inny będzie lepszy? a i czy montaż takiego sterownika jest trudny?
Siemanko, mam pytanie. Czy ten zamek z alarmem http://www.allegro.pl/item414926755_ala ... w7lat.html posiada dobry sterownik do zamka centralnego? W temacie wyczytałem że do Audiolek potrzebny jest impuls 3s a tutaj jest 3,5s , czy może to spowodować niestabilne działanie zamka z pilota albo nawet niedziałanie?
Tym 0,5 sekundy różnicy wcale się nie przejmuj.
Sprzedawca deklaruje że centralka steruje zamkiem pneumatycznym, więc nie powinno być problemu. Jak orientowałem sie w ofercie autoalarmów to zauważyłem, że teraz prawie wszystkie mają konfigurowalne wyjścia sterowania centralnym zamkiem i dokladna instrukcje do tego.
Dla pewności zapytaj się sprzedawcy czy ta centralka potrafi sterować plus/minus 12V otwieranie/zamykanie.
Sprzedawca deklaruje że centralka steruje zamkiem pneumatycznym, więc nie powinno być problemu. Jak orientowałem sie w ofercie autoalarmów to zauważyłem, że teraz prawie wszystkie mają konfigurowalne wyjścia sterowania centralnym zamkiem i dokladna instrukcje do tego.
Dla pewności zapytaj się sprzedawcy czy ta centralka potrafi sterować plus/minus 12V otwieranie/zamykanie.
Witam!
Pytanie zadawane dość intensywnie ale wkońcu po to jest ten temat
Czy sterownik z aukcji ponizej jest godny zaufania i zakupu.??? zauważyłem że dość intensywnie sie sprzedaje.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=418058118
Jeśli nie to co polecacie.
Pozdrawiam
szkodnik
Pytanie zadawane dość intensywnie ale wkońcu po to jest ten temat
Czy sterownik z aukcji ponizej jest godny zaufania i zakupu.??? zauważyłem że dość intensywnie sie sprzedaje.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=418058118
Jeśli nie to co polecacie.
Pozdrawiam
szkodnik
Witam,
Postanowiłem dołączyć się z moim pytaniem do tego tematu. Temat centralnych zamków co jakiś czas się powtarza, a nie chcę zakładać nowego.
Niedawno kupiłem sterownik centralnego zamka (z alarmem) http://moto.allegro.pl/item418525640_al ... w7lat.html
Do sterownika dołączony jest schemat
Mam kilka pytań dotyczących podłączenia.
Z którego schematu skorzystać?
-wyzwalanie do masy (wydaje mi się że nie)
-wyzwalanie +12V (też chyba nie)
-wyzwalanie +12V/masa ??
-zamek pneumatyczny ??
Czy muszę zastosować przekaźniki? Jeśli tak to proszę o podanie linku do schematu, bo tyle tego już tu przejrzałem że sam już nie wiem który.
Liczę na Waszą pomoc. Wiem że było to już przerabiane wiele razy ale wolę się upewnić na forum
P.S. Moje autko to Audi 90 b3 NG
Postanowiłem dołączyć się z moim pytaniem do tego tematu. Temat centralnych zamków co jakiś czas się powtarza, a nie chcę zakładać nowego.
Niedawno kupiłem sterownik centralnego zamka (z alarmem) http://moto.allegro.pl/item418525640_al ... w7lat.html
Do sterownika dołączony jest schemat
Mam kilka pytań dotyczących podłączenia.
Z którego schematu skorzystać?
-wyzwalanie do masy (wydaje mi się że nie)
-wyzwalanie +12V (też chyba nie)
-wyzwalanie +12V/masa ??
-zamek pneumatyczny ??
Czy muszę zastosować przekaźniki? Jeśli tak to proszę o podanie linku do schematu, bo tyle tego już tu przejrzałem że sam już nie wiem który.
Liczę na Waszą pomoc. Wiem że było to już przerabiane wiele razy ale wolę się upewnić na forum
P.S. Moje autko to Audi 90 b3 NG
Witam.
Właśnie uporałem się z podobnym sterownikiem ale zakładałem go w moim Audi 90 B3.
Tutaj sterownik należy założyć zgodnie z schematem dla układu pneumatycznego, gdyż sterowanie pompką jest za pomocą (+) - i to na jednym przewodzie.
Piszę, bo troszkę się nagłówkowałem nad sposobem podanym przez sylwiasty, ale niestety w B3 sterowanie jest inne. Może się komuś przyda ta informacja zanim zacznie grzebać w aucie.
Pozdrawiam.
Właśnie uporałem się z podobnym sterownikiem ale zakładałem go w moim Audi 90 B3.
Tutaj sterownik należy założyć zgodnie z schematem dla układu pneumatycznego, gdyż sterowanie pompką jest za pomocą (+) - i to na jednym przewodzie.
Piszę, bo troszkę się nagłówkowałem nad sposobem podanym przez sylwiasty, ale niestety w B3 sterowanie jest inne. Może się komuś przyda ta informacja zanim zacznie grzebać w aucie.
Pozdrawiam.
Podłączyłem według schematu do zamków pneumatycznych (bez żadnych dodatkowych przekaźników). Wszystko działa ale nie do końca tak jak powinno. Problem jest z tym, że otwieranie działa na przycisk "zamykania", a zamykanie na przycisk "otwierania". Wydaje mi się że kable powinny być inaczej podłączone. Poza tym jak zamknę auto z pilota, to po ok. 10 sekundach się otwiera. Zamykanie kluczykiem działa prawidłowo.
Dobrze Ci się wydaje. Kable z centralki do pompki musisz zamienić miejscami. A co do samo otwierania zobaczysz jak będzie po zamianie kabli, zobacz czy będzie się sam zamykał pomimo otwarcia którychkolwiek drzwi.Leszek pisze:Problem jest z tym, że otwieranie działa na przycisk "zamykania", a zamykanie na przycisk "otwierania". Wydaje mi się że kable powinny być inaczej podłączone.
Wystarczyło zamienić kable z centralki do pompki i z centralki do drzwi oraz zamienić "+" i "-". Błąd na schemacie. Teraz prawidłowo zamyka się i otwiera, ale mam kolejny problem Jak zamknę auto, po około 10-15 sekundach zaczynają błyskać kierunkowskazy.
Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Zauważyłem małą różnicę w dołączonych schematach - przewód niebieski opisany jest na schematach inaczej. I pytanie jeszcze czy przewód zielony musi być podłączony?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Zauważyłem małą różnicę w dołączonych schematach - przewód niebieski opisany jest na schematach inaczej. I pytanie jeszcze czy przewód zielony musi być podłączony?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
To jest chyba reakcja alarmu na otwartą strefę tzn. centralka odbiera sygnał np. otwartych drzwi lub maski. Niektóre alarmy sygnalizują kierunkami a inne syrenkąLeszek pisze:Jak zamknę auto, po około 10-15 sekundach zaczynają błyskać kierunkowskazy.
.Leszek pisze:I pytanie jeszcze czy przewód zielony musi być podłączony?
Nie musi, wg schematu jest to siłownik bagażnika, inaczej druga strefa. W przypadku elektrycznych centralnych zamków jest możliwość otwarcia tylko bagażnika bez otwierania drzwi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 17:32
- Lokalizacja: Biłgoraj
Witam mam zamiar sobie założyć centralne z pilota, no i alarm przy okazji no i znalazłem takie coś:
http://moto.allegro.pl/item429690338_al ... w7lat.html
za niezła kasę i chciałbym się zapytać:
1. Czy warto takie coś brać czy lepiej kupić coś lepszego to będzie działać dłużej, i tu chciałbym zauważyć ze nie zależy szczególnie na alarmie tylko na centralnym z pilota.
2. Czy bez większych problemów uda mi się to samemu zamontować czy raczej to będzie skomplikowane? Coś tam kojarzę z elektroniki :mrgreen:
Aha mam oryginalny pneumatyczny centralny w moim B4 ale kluczyk mnie denerwuje za każdym razem! :evil:
http://moto.allegro.pl/item429690338_al ... w7lat.html
za niezła kasę i chciałbym się zapytać:
1. Czy warto takie coś brać czy lepiej kupić coś lepszego to będzie działać dłużej, i tu chciałbym zauważyć ze nie zależy szczególnie na alarmie tylko na centralnym z pilota.
2. Czy bez większych problemów uda mi się to samemu zamontować czy raczej to będzie skomplikowane? Coś tam kojarzę z elektroniki :mrgreen:
Aha mam oryginalny pneumatyczny centralny w moim B4 ale kluczyk mnie denerwuje za każdym razem! :evil: